Aspire Lounge 26 (Schengen)
Aspire Lounge 26 (Schengen)
1.5
Travelers' Choice는 무엇인가요?
트립어드바이저는 여행자들로부터 꾸준히 좋은 리뷰를 받고 트립어드바이저 시설 중 상위 10%를 차지한 숙박 시설, 관광명소, 음식점에 대해 Travelers’ Choice 어워드를 수여합니다.
수정을 제안하여 표시 사항 개선하기
이 리스팅 정보 개선하기지역 설명
주소
직접 연락하기
베스트 주변
음식점
5km 내 218개
관광명소
10km 내 345개
1.5
리뷰 79건
훌륭함
0
매우 좋음
5
보통
11
형편 없음
13
최악
50
이 리뷰는 원래의 언어를 자동으로 번역하였습니다.
이 서비스에는 Google에서 제공하는 번역이 포함되어 있을 수 있습니다. Google은 정확성의 보증, 신뢰성 및 상품성, 특정 목적에의 적합성, 위조로부터의 자유에 대한 묵시적 보증을 포함하여 번역과 관련하여 어떠한 명시적 또는 묵시적 보증도 부인합니다.
ericwien
빈, 오스트리아포스팅 24건
2024년 12월 • 개인
Dit is geen lounge maar een veredelde wachtruimte. Kleine keus aan snacks/eten, de opmaak ziet er onaantrekkelijk uit. De zetels zijn al sinds jaren kapot nu liggen er sky lapjes op. Gooi die lounge dicht en renoveer! Dit is beschamend voor Schiphol ėn Nederland!
2024년 12월 10일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Brad B
포스팅 1건
2024년 12월 • 비지니스
After paying for this service for a long time finaly got to try use it. After an hour of waiting. Access denied. Even with proof of member in front of staff. Waist of Time. Dont even bother.
2024년 12월 7일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Alberto P
헤이그, 네덜란드포스팅 39건
2024년 10월 • 개인
This is, by far, the worst lounge I’ve visited in Europe. By far the worst and most basic food I’ve ever seen, with constantly broken coffee machines, and uninterested staff. Avoid it if possible. Not worth your money or your time.
2024년 10월 27일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
pavlob
브리즈번, 호주포스팅 945건
2024년 10월 • 개인
Tried to go but was told as a priority pass holder I had to go on a minimum one hour waiting list and that the only time I would not have to wait is very early or very late at night. Reading the reivew though about how bad it is, maybe I dodged a bullet.
2024년 10월 26일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Ralf G
고르넬리우스, 오리건포스팅 40건
2024년 10월 • 커플
We checked in and had 15 people in front of us. Which is totally fine. We will get notified when we have to show up.
Notification received and a long line waiting to check in as well like we did previously.
We went to the front and told the lady that we received the notification to get in. She said to everyone who received the notification not to come to the front. Instead we should go back in the long line and wait until our turn is.
The problem is that the notification has a timer I think from 2 minutes. Which we explained everyone to the lady. Other people in line understood the situation and let us in front.
Now we are finally in the lounge with almost no food to eat. 1 soup and some rolls and bread.
We came here to enjoy our perks with the priority pass from American Express.
It was our worst experience worldwide in a lounge with priority pass.
Notification received and a long line waiting to check in as well like we did previously.
We went to the front and told the lady that we received the notification to get in. She said to everyone who received the notification not to come to the front. Instead we should go back in the long line and wait until our turn is.
The problem is that the notification has a timer I think from 2 minutes. Which we explained everyone to the lady. Other people in line understood the situation and let us in front.
Now we are finally in the lounge with almost no food to eat. 1 soup and some rolls and bread.
We came here to enjoy our perks with the priority pass from American Express.
It was our worst experience worldwide in a lounge with priority pass.
2024년 10월 20일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Urban Traveler
부에노스아이레스, 아르헨티나포스팅 10,308건
2024년 10월 • 가족
I've been to several VIP rooms and I think this is one of the WORST I've ever been to. Little room to sit, insufficient food selection for such a room, scarce drinks and poor soundproofing.
Do not spend your Priority Pass coupons or similar here. It's throwing the money away
Do not spend your Priority Pass coupons or similar here. It's throwing the money away
2024년 10월 16일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Atle patle
포스팅 1건
2024년 10월 • 비지니스
Ok place to spend a few hours. Quieter than the common areas, with ok seating options. Some desks for work available, and ample charging options. Food, drink and snack options are fair. Not the most flashy lounge I've seen but ok for the price, and an excellent option for a long layover.
2024년 10월 15일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Rob
마드리드, 스페인포스팅 3건
2024년 10월 • 개인
Probably one of the worst lounges I've ever met. It serves as Iberia’s lounge and is nasty, dirty, the food is rubbish and the staff very unpleasant.
As a Business Class Traveler I am not charged anything but there are people who pay to enter!! CRAZY!!!
As a Business Class Traveler I am not charged anything but there are people who pay to enter!! CRAZY!!!
2024년 10월 4일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Richardd1967
잘츠부르크, 오스트리아포스팅 9건
2024년 9월 • 개인
Busy. Just soup and bread. No seat available. Commonly used tableware on the tables. Little to nothing to eat. Continue Next x
2024년 9월 4일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
Ankit Saxena
암스테르담, 네덜란드포스팅 6건
2024년 8월 • 비지니스
In a very bad state and hardly any food to offer ! Waste of time. Priority pass should check their partners for their services. Check-in was nice and smooth and that is it.
2024년 8월 14일 작성
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다. 트립어드바이저에서는 리뷰를 확인합니다.
We are flying in to Amsterdam from Cardiff may 2023, then on to Lyon, which Aspire lounge would we use
2022년 8월 28일 작성
검색 결과 전체 1 중 1-1
*매진 임박: 지난 30일에 대한 Viator의 예약 데이터 및 제공업체의 정보에 따르면 이 체험은 트립어드바이저 브랜드사인 Viator에서 매진될 가능성이 큽니다.