Nettbuss

Nettbuss, 구텐베르크

버스 서비스
이 장소는 영구 폐업한 곳입니다
사람들이 이야기하는 내용
Stolen luggage
2019년 11월
나는 nettbuss에 도난당한 수하물에 대해 이전에 썼고 이제는이 경우 회사가 어떻게 나를 도왔는지 작성하고 싶습니다. 내가 마음에 들지 않는 것은 버스에서 떠나 수하물 보관소와 회사의 관행을 완전히 마친 운전자의 잘못이기 때문에 도난당한 수하물에 대해 책임을지지 않으려는 사람이 아무도 없다는 것입니다. 짐은 누구나 자신의 수하물이라고 주장 할 수 있습니다. 나는 이것을 개선하기 위해 회사에 제안하고 싶지만 결코 연결되지 않았습니다. 나는 그들의 회사와의 1 개의 무료 비용 여행을위한 바우처를 얻었다. 농담. 그들은 또한 nettbuss가 도난당한 수하물에 대해 책임을지지 않는다는 정책 진술을 보냈습니다. 그들은 경찰에게 연락하라고 제안했습니다. 나는했다. 그러나 그것은 어쨌든 도움이되지 않았습니다. 다음에 바우처를 사용하기로 결정했습니다. 무슨 일이 있었는지 맞춰봐 버스가 지연되었습니다. 추웠 고 버스 정류장이 없었습니다. 버스 상태를 확인하기 위해 nettbuss 앱과 사이트를 확인했습니다. 1 시간 지연되었습니다. 나는 nettbuss에게 이것에 대한 크레딧을 제공하고 싶었습니다. 적어도 지연을 아는 시간을 계획 할 수있었습니다. 나는 근처의 주유소에 가서 커피와 음식을 사고 버스를 기다렸다. 그런 다음 버스가 도착했습니다. 나는 그것이 나의 버스 인 경우에 물었다. 그리고 물론 그렇다. 나는 그들의 업데이트에 의존 할 수 없었다. 그래서이 회사에서 돈을 다시 잃었지만 주문한 음식을 먹을 수 없었습니다. . . 다른 사람들은 버스 지연에 대해 매우 혼란스러워했습니다. 그렇습니다. 매우 무섭고 잘 작동하지 않는 것 같습니다.

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2.0
리뷰 81건
훌륭함
14
매우 좋음
8
보통
8
형편 없음
5
최악
46

TravellerDWM
런던, UK포스팅 479건
Good service. Comfortable seats. Mask wearing not enforced
2020년 10월 • 개인
Comfortable coach with spacious and comfortable seats. Fast WiFi. Opted for the plus option although neednt have spent the extra money for an assigned seat as only a few people upstairs on the coach. No entertainment option unlike other companies but relatively efficient service despite being slightly late departure. Surprised mask wearing not enforced on the coach
2020년 11월 20일 작성
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alessandro b
구텐베르크, 스웨덴포스팅 12건
voucher.....
2020년 7월
I bought a ticket online, a week later (the night trip to Copenhagen airport) they canceled the only way to get there in time (night trip), they just gave me a voucher in the office, so the problem is: why do I pay with card and will you return me a voucher? If I don't want to go back to Sweden in 1 year, will I lose the voucher? Yup!
So they think I still want to take nettbuss after this cancellation, give alternatives!No they dont they just give an useless voucher in the end.
2020년 7월 7일 작성
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Abdulrahim A
포스팅 1건
Worst company ever
2020년 7월 • 개인
DONT use this company lanes, the bus is always delayed for more than 1 hour causes you to miss your next bus and MAKE YOU STUCK IN THE STATION FOR A HOLE NIGHT WAITING FOR A BUS BACK HOME.
2020년 7월 5일 작성
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Sara N
포스팅 1건
Hög comfort och bra service men Passar dåligt för barn, äldre och handikappade.
2020년 7월 • 친구
Mkt trevlig personal och väldigt hög comfort på sätena. Enda stora minus är en superliten och smutsig toalett utan rinnande vatten och en jättehög tröskel till toaletten.
2020년 7월 1일 작성
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Vykintas J
포스팅 1건
Unprofessional support, misleading destinations
2020년 5월
My bus had a different destination and the support thinks everyone is supposed to know the final destination. Ridiculous
2020년 5월 8일 작성
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Nikolay K
포스팅 1건
Great night ride
2020년 2월 • 친구
Me and a friend of mine took an overnight nettbuss from Copenhagen to Oslo and had an absolutely great experience. We also booked the 'plus' option, that gave us a lot more comfortable conditions(greater leg room, nicer seats, etc), and generally there was absolute peace over the whole night. The bus was clean and tidy, the bus driver was generally very kind and also helpful with loading all the luggage in the appropriate compartment. There weren't too many stops and the bus was perfectly on time upon departure on arrival.
10/10 would take this bus again
2020년 2월 25일 작성
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Jens O
외레브로, 스웨덴포스팅 17건
Mot Arlanda
2020년 1월
Örebro, 07.15. 18/1 på morgonen klev jag på bussen mot Arlanda. Busses som var klart över förväntan när det gäller bekvämlighet. Ett kort stop i Arboga och samma i Västerås.Anlände på utsatt tid vid terminalen. Mycket positivt intryck av detta. Super sköna lutade säten och lagom med passagerare till ett bra pris 288:-
2020년 1월 31일 작성
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Pia M
포스팅 12건
Ticket nonrefundable
2020년 1월 • 개인
I felt that i was robbed 700 nok, when I cancelled my ticket without realizing it is non refundable, I immediately contact them to undo my cancellation, but it cannot be done also..
So no refund and wasted 707 nok...
I just hope they are more humane in their customer service..
2020년 1월 1일 작성
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Andrea H
포스팅 9건
Stolen luggage
2019년 11월 • 커플
I wrote previously about my stolen luggage on board of nettbuss and now I want to write how the company 'helped' me in this case.
What I didn't like was that nobody wanted to take responsibility for my stolen luggage even though it was completely the fault of the driver who went away from the bus and left the luggage storage opened and also company's practice - they don't mark ur luggage so anybody can claim that the luggage is theirs. I wanted to suggest this to the company to make improvements but never got connected. I got a voucher for one free cost travel with their company. A joke. They also sent me a policy statement that nettbuss doesn't take responsibility for my stolen luggage. They suggested me to contact police. I did. But that didn't help anyway.
Next time I have decided to use the voucher. Guess what happened. The buss was delayed. It was cold and there was no bus stop. I checked nettbuss app and site to check the status of my buss. It was 1 hour delayed. I wanted to give nettbuss a credit for this that - at least I could plan my time knowing the delay. I went to the nearby petrol station to buy some coffee and food and wait for my bus there. Then some bus arrived. I ran over to ask in case it was my bus and yes, of course it was. I could not rely on their update. And so I lost my money again for this company but I could not eat up the food I ordered... There were other people very confused about the buss delay so yes, very scary and does not seem to be working well.
2019년 12월 25일 작성
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kenny r
프놈펜, 캄보디아포스팅 9건
Nightbus Oslo to Copenhagen - don't plan on sleeping!
2019년 12월 • 개인
This was quite a noisy bus, plenty of stops, doors left open for 5 10 minutes a time (it was super cold), people slamming toilet door, new passengers chatting at 3am with no regard for sleeping(!) people, rattling crisp packets, phone chats, loud driver microphone announcements and games aplenty. Had to sleep the day away at the hotel once I arrived. But was clean, safe and on time.
2019년 12월 22일 작성
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