SuperShuttle
사람들이 이야기하는 내용
OK but need to provied bit mor info
2019년 9월
자동차는 실제로 ExecuCar에서 제공했습니다. 환영 구역에서 전화를 걸었을 때 SuperShuttle의 조언에 따라 La Guardia의 Level 2 Parking Garage로가는 길을 찾았지만 Level 2 (Red Shirts)의 사람들은 SuperShuttle이 Black Car Service를 제공하지 않았다고 말했습니다. 택시 지역까지. SuperShuttle에 대한 두 번째 전화 후, 그들은 마침내 운전자에게 우리를 불러달라고 지시했습니다. Pity SuperShuttle은 그들이 어떤 서비스를 제공하는지에 대해 명확하지 않았습니다. 일단 운전자가 우리를 데리러 왔을 때 그는 우리가 그를 찾으려고하는 터미널 주변을 돌아 다니면서 45 분 동안 기다려야한다고 불평하고 있었다. 그러나 그는 우리 가방이 너무 크다고 말했다. 그는 운전 중이었다. (및 32 인치 미만) 우리 여행 집에 나는 Supershuttle으로부터 우리가 다른 호텔에서 내가 예약 한 것과 수집 될 것이라는 문자를 보냈다. Supershuttle에 전화를 걸어 주소가 정확하다는 것을 확인했지만 호텔은 어느 단계에서 이름을 변경해야합니다. 어쨌든 운전자는 약 10 분 늦게 도착하여 Supershuttle의 잘못된 주소를 받았다고 말하고 다시 전화를 걸어 올바른 장소에 도착했습니다. 이번에 우리는 크라이슬러 300 C를 가지고 있었다. 다시는 단지 2 개의 가방이 부츠에 장착되었고, 3 번째는 앞 좌석에 탑승해야했다.  나는 결국 모든 것이 잘 작동했다고 생각하지만 Supershuttle의 상황에 대한 정보가 부족한 것에 여전히 깊은 인상을받지 못했습니다. 그들의 신용으로 그들은 전화했을 때 신속하게 전화를 받았으며, 발생한 문제를 해결하기 위해 노력했습니다. 내가 그들을 추천 할 것 같지만, 정확히 어떤 종류의 차량이 사용되고 있는지, 정확히 어디에 위치하는지에 대해 조금 더 많은 정보를 제공한다면 좋을 것입니다. (내가 원래 얻은 정보는 La Guardia에서 "kerbside"라고하는데 엄청나게 모호했다)
Will never use them again!
2018년 11월
우리는 뉴욕 공항에 도착하여 슈퍼 셔틀이 제공 한 지침을 따랐습니다. 나는 공항에서 기다리는 40 분 이상을 기다렸다. 나는 마침내 전화를받은 사람을 얻었고 나를 영원히 붙잡아 두었다. 나는 다시 전화를 걸었고, 추가 시간을 보류했다. 그리고 마침내 우리를 데리러 가기 전에 한 시간 밖에 없다고 말한 사람이 나왔다. 같은 통화 내에서 2 시간으로 변경되었습니다! 대표자는 "돈을 환불 해 주겠다"고 말했습니다. 그것은 하루 종일 여행 한 후에 좋았습니다 - 처음으로 도시에 와서 "돈을 환불 해 주겠다"고 들었습니다. 나는 내가 예약하고, 몇달 전에 지불했던 것처럼 우리를 위해 거기에서 기다리고있는 차를 단지 가지고 있으면서 기뻤을 것이다. 나는 왜 내가 유급 예약을했는지 가족에게 물었고, 나는 가족을 위해 2 시간을 기다려야하고, 나는 데리러 와야합니까? 그는 눈 폭풍으로부터 뉴욕이 3 일 전에 남겨 뒀다고 말했다. 지금까지 내가받은 가장 바보 같은 반응이었습니다. . . 내 정보를 완전히 모욕했다! 나는 그들과 마침내 취소했고, 실제로 더 비싸지 않은 택시를 가져 갔다! 우리는 돌아 오는 비행장에서 우리 호텔에서 우리를 태우는 슈퍼 셔틀을 가지고있었습니다. 나는 예약을 유지하기로 결정했다. 그리고 만일 그들이 나타나지 않으면, 나는 계획을 품었다 - 택시에 타라! (당신이 계획을 걱정해야 할 것조차도 끔찍한) 긍정적 인 것은 호텔에서 공항까지의 픽업이고, 운전사는 제 시간에 도착했으며 그는 매우 즐거웠습니다. 리뷰를 읽고 나서 공항에서 픽업을 원한다면하지 마십시오. 호텔에서 공항까지 픽업을받는다면 더 좋은 기회가됩니다. 이 회사는 LaGuardia 공항 웹 사이트의 이용 가능한 교통 수단에 나와 있습니다. 나는 멀리있을 것이다! 나는이 호텔의 진절머리 난 서비스의 희생자가 아니기 때문에 예약 전에이 리뷰를봤을뿐입니다!

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2.0
리뷰 37건
훌륭함
6
매우 좋음
4
보통
1
형편 없음
2
최악
24

179francinel
라발, 캐나다포스팅 37건
2019년 10월
à l'arrivée à La Guardia, le shuttle n'était pas là et la cie nous a informés qu'ils auraient plus d'une heure de retard, sans autre précision; nous l'avons annulé et pris un taxi. Nous avons aussi annulé le shuttle de retour de peur de manquer notre avion.
2019년 11월 1일 작성
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DavoB
브리즈번, 호주포스팅 82건
2019년 9월
The cars were actually provided by ExecuCar. We found our way to the Level 2 Parking Garage at La Guardia as advised by SuperShuttle when I had called them from the Welcome Area, but the people on Level 2 ( Red Shirts ) said SuperShuttle didn't provide Black Car Service, and sent us down to the taxi area. After a 2nd call to SuperShuttle, they finally got the driver to call us, and he confirmed exactly where he was on the 2nd Level. Pity SuperShuttle weren't a bit clearer about exactly what service they were providing. Once the Driver picked us up he was complaining he had to wait 45 minutes while we were roaming around the terminal trying to find him, then he said our bags were too big, although they were within the " 4 bags" listed by Supershuttle for the SUV he was driving. ( and less than 32 inches too )
For our trip home I was sent a text from Supershuttle saying we would be collected from a different hotel to that I had arranged. I called Supershuttle, and they confirmed the address was correct but Hotel must have changed its name at some stage. Anyway the Driver arrived about 10 mins late, and said he had been given wrong address by Supershuttle, and had managed to get to right place by calling them again. This time we had a Chrysler 300C. Again only 2 bags fitted in the boot, and the 3rd had to ride on front passenger seat.
I guess everything worked out OK in the end, but still wasn't overly impressed with Supershuttle's lack of information about what was going on.
To their credit, they did answer the phone quickly when I called them, and did work to sort out the problems that occurred.
Guess I would recommend them, but would be nice if they provided a bit more info about exactly what sort of vehicle was being used, and exactly where it would be located. ( The info I got originally said "kerbside" at La Guardia which was incredibly vague )
2019년 10월 2일 작성
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Götz R
헤르스브루크, 독일포스팅 136건
2019년 9월 • 커플
Wir hatten vorab über einen Dritten gebucht und mussten den ausgedruckten Voucher am Flughagen Newark am Schalter vorlegen. Ab dann lief alles gut, wir mussten allerdings mehr als eine halbe Stunde auf das Shuttle warten. Die Fahrzeit zum Hotel in Manhattan dauerte dann statt der angegebenen 90 Minuten nicht einmal eine Stunde, wir waren aber auch die ersten, die ausstiegen. Die Rückfahrt buchten wir über das Hotel bei einem anderen Shuttleanbieter. Katastrophe! Trotz mehrmaliger telefonischer Nachfragen mit der Auskunft, das Auto sei unterwegs und gleich da, wurden wir nach mehr als einer Stunde immer noch nicht abgeholt und mussten dann aus Zeitgründen ein 3 mal so teures Privatshuttle nehmen.
2019년 9월 25일 작성
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Nils
브라운슈바이크, 독일포스팅 10건
2019년 9월 • 커플
Wir kamen am jfk Airport an es hieß es wird auf uns gewartet. Nach vergebener suche Haben wir endlich einen Verantwortlichen gefunden der ein Shuttle organisiert hat . 1 geschlagene Stunde später kam dieser dann auch . Auf der Rückfahrt vom Hotel zum jfk welcher um 8 reserviert war kam um halb 10. dazu kommt die Fahrweise der Fahrer lässt definitiv zu wünschen übrig .
Lieber mit u Bahn oder Uber fahren .
2019년 9월 7일 작성
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Debbie B
하벤트, UK포스팅 4건
2019년 1월 • 친구
Awful company! Never showed up! Lost our money, cheaper for a taxi, please do not use, will ruin the start and end of your holidy, read past reviews, all true, bad company
2019년 2월 2일 작성
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kristipritchett
라스베이거스, 네바다포스팅 4건
2018년 11월
We arrived in New York airport and followed the instructions given to us by Super Shuttle. I was on hold for over 40 minutes waiting in the airport. I finally got someone on the phone and she put me on eternal hold. I called back and was put on hold for an additional length of time and finally got someone on the line who only told me that they were an hour out before picking us up. It then changed to 2 hours within the same call! The representative told me they would be "happy to refund my money". That's great after traveling all day- coming to the city for the first time and was told they would be "happy to refund my money". I would have been happy just to have a car waiting there for us like I reserved and paid for months prior. I asked the rep why if I had a paid reservation that I would have to wait two hours for my family and I to be picked up? He said it was left over from the snow storm New York had 3 days prior. Now that was the most idiotic response I have ever received...totally insulted my intelligence! I finally cancelled with them and took a cab which was actually less expensive! We had Super Shuttle picking us up from our hotel on our return flight home. I decided to keep the reservation and if they didn't show up, I had a plan B- take a cab! (terrible that you would even have to worry about a plan B) The positive is on the pick-up from the hotel to the airport, the driver was on time and he was very pleasant. It seems by reading the reviews that if you want to get picked up from the airport by them- don't do it. If you are being picked up from the hotel to the airport you have a better chance. This company is listed in the available transportation options on the LaGuardia airport website. I would stay away! I wish I had only looked at these reviews before booking as then I wouldn't be one of the many victims of crappy service from this company!
2018년 12월 5일 작성
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Noah S
포스팅 2건
2018년 11월
When I got off my flight, couldn’t get in contact with anyone for 40 minutes. Directions to welcome center were unclear. Left the airport over an hour after my flight landed.
2018년 11월 20일 작성
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Bere J
포스팅 7건
2018년 11월 • 개인
la peor experiencia vengo de un vuelo larguísimo y venía super cansada me hicieron esperar 3 horas para recogerme en el aeropuerto se Nueva York y aún seguimos esperando personas. De verdad no vale lo que estas pagando por el servicio, sale muchísimo mas caro.

Saludos.
2018년 11월 12일 작성
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Anders E
포스팅 8건
2018년 10월 • 가족
In short - find other means of transportation far JFK.

Trusted the New York Pass recommendation, that was a big mistake!

Information only received while enroute, so if travelling without data subscription, you will have to wait until you are passed immigration to register your arrival!

Long waiting time - waited an hours

In app messaging not working or at least no one responded!

Guarantee of max 10 persons not relevant! 14 with 3 drops offs!

Not a good start to the holiday, but can only get better from here!
2018년 10월 13일 작성
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Kate C
포스팅 1건
2018년 9월 • 친구
Booked the skip-the-line shuttle from JFK to our hotel in Manhattan expecting this to be the quickest way to transfer. It was far from that as we had to wait in a chaotic queue along with everyone else until we eventually got out on a bus. Skip-the-line is a very misleading description of the service and I would not recommend you book this as it would have been quicker and cheaper to get in a cab. Our driver didn’t even drop us off at the door of our hotel and we had to struggle with our cases from the end of the street! Don’t book the supershuttle unless you enjoy waiting!
2018년 10월 6일 작성
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