Skigebiet Bad Kleinkirchheim
Skigebiet Bad Kleinkirchheim
4
오전 9:00~오후 4:00
월요일
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오전 9:00 - 오후 4:00
사람들이 이야기하는 내용
Disappointed by the ski resort the their policy
풍선 5개 중 1.02023년 1월
이 스키 리조트에 대해 알아야 할 첫 번째 사항: 멀티데이 티켓을 구매하지 마세요. 특히 스키와 온천욕을 위해 구매하지 마세요! 그리고 그것은 온천탕이 특히 좋지 않기 때문이며 스키 조건이 나쁘거나 피스트에서 스키를 타다가 사고가 나면 리조트에서 돈을 돌려주지 않기 때문입니다. 저와 제 가족은 새해 첫 주에 이 리조트에 스키를 타러 왔습니다. 우리는 5인 가족이며 스키와 온천탕이 포함된 티켓 5장을 구입했습니다. 아쉽게도 이날은 날씨가 더워서 눈의 질이 좋지 않았고 슬로프 일부는 눈이 녹아서 땅이 눈 아래로 파고들었다. 스키를 탈 수 있는 여건이 좋지는 않았지만 우리는 이미 표를 샀기 때문에 머물면서 계속 스키를 타기로 했습니다. 첫날 첫 번째 실망은 눈의 질이 나빴지만 날씨 때문에 아무것도 할 수 없었습니다. 그 첫날의 두 번째 실망은 열탕이었습니다. 하루 종일 스키를 탄 후 우리는 Roemerbad thermas에 갔다. 우리는 thermas가 작다는 것을 알았습니다. 기본적으로 메인 룸 주변에 성인용 수영장이 하나만 있고 외부의 동일한 수영장과 어린이용 작은 수영장 2개에 연결되어 있습니다. 수건을 둘 공간도, 누워서 쉴 공간도 없었다. 그리고 더 큰 실망은 물의 온도였습니다. 그 수영장과 어린이 수영장의 온도는 24도에 불과했습니다! 우리는 춥고 30~50분 동안 실내에 머물며 스키를 탄 후 제대로 휴식을 취하기에 충분히 따뜻하지 않다는 것을 알았습니다. 우리는 10분마다 더워지기 위해 소나기에 가야 했다. 자쿠지와 사우나는 일반 티켓 가격에 포함되어 있지 않습니다. 그래서 보온병은 너무 춥고 너무 작았고 확실히 3일 연속으로 갈 가치가 없었습니다. 보온병 하루면 충분합니다! 둘째 날 우리 가족은 하루 종일 스키를 탔고 눈이 더 좋았습니다. 불행하게도 하루가 끝날 무렵 사고를 당하고 다리가 부러졌습니다. 그래서 우리 가족은 다음 날 내가 병원에 갈 수 있도록 우리나라로 돌아가기로 결정했습니다. 그래서 다음날 아침 9시에 아내가 사무실에 가서 우리 식구들 모두 티켓 5장을 반납하고 환불을 받으려고 했습니다. 나는 사고에 대한 의료 문서가 있었고 다른 4장의 티켓, 즉 자녀와 아내를 위한 티켓은 환불받을 수 없었기 때문에 그녀가 내 티켓에 대해서만 환불을 받을 수 있다는 사실에 불쾌하게 놀랐습니다. 스키 리조트의 이러한 결정과 정책은 매우 실망스럽고 솔직히 제 생각에는 완전히 부적절합니다. 남의 불행으로 이득을 취하려는 것 같은 느낌이 들어요! 당신은 내가 아파트에 부서진 채 누워있는 동안 우리 가족이 계속 스키를 타고 우리가 우리나라로 돌아갈 수 있도록 하루 종일 그들을 기다리는 것이 논리적이라고 생각하십니까? 그런 사고가 당신에게 일어난다면 당신의 가족에게서 이것을 기대하겠습니까? 리조트가 이익을 추구하는 조직이라는 것은 이해하지만 다른 사람의 불행을 희생시키면서 그들의 이익을 가져서는 안 되며 사고에 대비한 특별한 상황을 고려하여 정책을 수립해야 한다고 생각합니다. 제 아내와 딸들은 전문 스키어가 아닙니다. 그들은 저 없이는 혼자 스키를 타지 않을 것입니다. 특히 제가 고통스럽게 침대에 누워 있는 동안에는 스키를 타지 않을 것입니다. 그래서 제가 독자들에게 드리고 싶은 기본 교훈은 온천탕은 가격만큼의 가치가 없으며 멀티데이 티켓은 절약할 가치가 없다는 것입니다. 가족과 함께 스키를 타다가 사고를 당하면 리조트에서 돈을 훔치고 티켓을 반환하기로 결정하더라도 온 가족을 위해 돈을 돌려주지 않습니다. 오늘날 거의 모든 매장에서 구매하는 모든 제품에 대해 최소 30일 반품 정책이 적용됩니다! 도둑들의 스키 리조트는 활강에서 스키를 타다가 부상을 입어도 돈을 돌려주지 않습니다! 나는 이것이 고객을 훔치고 완전히 무례하게 여기는 것이라고 생각합니다!

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4.0
풍선 5개 중 4.0리뷰 299건
훌륭함
106
매우 좋음
99
보통
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형편 없음
21
최악
17

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Getaway65099236534
포스팅 1건
풍선 5개 중 1.0
2024년 1월 • 가족
We are completely appalled:
- extremely outdated lifts
- poorly snow-covered slopes
- many closed slopes
- not family-friendly when changing piste passes, as a person is needed to look after the children.
- ski passes are completely overpriced for this ski area.

We can only advise everyone against going on a ski holiday here. We have been going on ski holidays for over 20 years and we have never experienced anything like this.

It was terrible in this ski area.
2024년 1월 5일 작성
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Iris Fisch
포스팅 1건
풍선 5개 중 5.0
2023년 3월 • 개인
Die Preise der Tickets sind gleich wie f. die (überteure) Gerlitzen. Wenn man das berücksichtigt, ist dieses Bad Kleinkirchheim (samt St. Oswald) überhaupt nicht teuer. Es gibt genug (gratis) Parkplätze direkt unter den Bahnen. Das Skigebiet ist groß genug, dass der Andrang weder an den Pisten noch beim Anfang und Talfahrt nicht zu groß ist. Zudem gibt es nicht sooo viele Anfänger bzw. schlechte Skifahrer auf der Pisten, weshalb sich man auch sicher fühlt. Die Pisten sind im guten Zustand, breit und bleiben schließlich lang genug sonnig.
2023년 3월 12일 작성
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Jan
프루이, 슬로베니아포스팅 2건
풍선 5개 중 1.0
2023년 2월 • 친구
I visited the resort for the second time now. The first time was in December 2022 and I have to say it was really disappointing. The slopes were prepared really poorly. It was almost like skiing moguls. But the weather was warm so we decided to visit once again in February 2023.
Different day, same thing... The slopes were already in terrible condition at 10:00AM!! The infrastructure is very old and slow. Also, the ski trails are poorly marked, which resulted in taking a ski bus from St. Oswald to BKK because we missed the connection on the way back.
Even though the ski pass is a couple of euros cheaper then the surrounding resorts it doesn't justify the price.
Would highly recommend to visit other ski resorts in the region if you are planning to stay in the area.
2023년 2월 26일 작성
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Srdjan K
펙스, 헝가리포스팅 3건
풍선 5개 중 1.0
2022년 3월
I've had a terrible experience with the ski resort and the staff.

First of all, the tracks are of poor quality. Badly prepared, and not enjoyable.

We have a small kid, so wife and I planned to do a half day each on the slopes. I did one run before my ski pass was rudely taken away and cancelled: apparently, this costs extra, and the ski resort proudly calls itself "child friendly" for that very reason.

We would have gladly paid extra, if we knew. However, the English language info materials are terribly translated, so good luck figuring this out on your own. Of course, there was no discussion with utterly rude clerk who smirked at my situation, as if they caught a thief.

What was most shocking of all: the ski resort secretly uses facial recognition to catch the "offenders."

Combination of rude staff, Orwellian prosecution of guests, and poor quality of tracks made me want to avoid this resort at all costs in the future. Plenty of other places with much better ski infrastructure and understanding of elementary hospitality.
2023년 2월 20일 작성
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PapillionVIE
Hornstein, 오스트리아포스팅 59건
풍선 5개 중 5.0
2023년 2월
Ja, wir sind nicht in Tirol. Im Gegenteil... man muss viel weniger weit fahren um super Schifahren zu können. BKK ... immer wieder... Top
2023년 2월 2일 작성
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Marko S
포스팅 1건
풍선 5개 중 1.0
2023년 1월
We thought to have a nice vacation. Good thing was good weather and open restaurants.

Prices here are very high, acommodation for one week 2000 EUR, cards 600 EUR.

1 Unfortunately we had terrible experiences. All the sidewalks here in Bad Kleinkircheim are icy and are not safe, our child fellt there.

2 Some ski tracks are just closed and half of the open ones are not properly prepared;

3 Buying multiday tickets with spa is not a good idea. The second day when we went skiing we exchanged the multiski pass cards and to our surprise this is strictly prohibited. We bought two multipass cards and id you switch it (by accident) that is problem because the first time the make a reference photo and each time do you go through some pass the take another photo and compare it. If there is discrepancy between those photos and the card code that is misuse of the card and the card i s immediately blocked. Blocade is permanent for the whole period of the cars and also they blocked our spa entrance eventhough that we never been there. When i spoke with manager her kindness is not high, understanding that cards from partners can be excanged is something immposible and even potential criminal act. eventhough that every year they have leess and less quests they could at least have some normal rules and understanding. If you loose card it is also no refund. In this situation the only think is to buy new cards. Unfortunately bad attitude from austrian people.
2023년 1월 30일 작성
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Svensuzuki
안트워프, 벨기에포스팅 324건
풍선 5개 중 5.0
2023년 1월 • 친구
Mooi en uitgestrekt skigebied waar de pistes goed zijn aangelegd. Er is ook een ruime parking maar tijdig aanwezig zijn is natuurlijk wel de boodschap
2023년 1월 30일 작성
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Damjan Ritkovic
포스팅 1건
풍선 5개 중 1.0
2023년 1월 • 친구
The ski slopes are terribly prepared, even when there is a lot of snow (which there rarely is) and I've found out the hard way that they use face recognition to track every single one of your movements and what you do. They have face recognition cameras everywhere and they'll use it any chance they get to ruin your stay. Terrible breach of privacy, I'm never going there again.
2023년 1월 19일 작성
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D G
포스팅 2건
풍선 5개 중 1.0
2023년 1월
FIRST THING TO KNOW ABOUT THIS SKI RESORT: DON'T BUY MULTIDAY TICKETS AND ESPECIALLY DO NOT BUY THEM FOR SKIING AND TERMAL BATHS INCLUDED! And that is because thermal baths are not especially good and the resort will not return you the money if skiing conditions are bad or you have an accident skiing on the piste.
Me and my family came to ski to this resort the first week after the New Year. We are a family of 5 and we bought 5 ticktets for skiing plus thermal baths included. Unfortunately, the quality of snow during these days was not good due to hot weather conditions and snow was even melted on some parts of the pistes and the ground appeared bellow the snow. Even though the conditions for skiing were not quite good, we decided to stay and continue skiing since we already bought the tickets.
First disappointment on the first day was the bad quality of snow but nothing could be done about that because of the weather.
Second disappointment on that first day were the thermal baths. After skiing the whole day we went to Roemerbad thermas. We found the thermas to be small, basically only one swimming pool for adults spread around the main room and connected to the same pool outside and two small pools for children. There was no space to put the towels, no space to lay down and rest. and ever bigger disappointment was the temperature of the water, only 24 degrees in that pool, also in children's pool! We found that to be cold and definitely not warm enough to stay inside for 30-50 minutes and properly relax after skiing. We had to go to the showers to get hotter every 10 minutes. Jacuzzi and sauna are not included in the price of normal ticket.
So the thermas were too cold and too small and definitely not worth of going for 3 days in a row, one day of thermas is more than enough!
On the second day our family has skied the whole day and the snow was better. Unfrtounately at the end of the day I suffered an accident and broke my leg. So we decided as a family to go back the next day to our country so I could go to the hospital.
So the next morning at 9:00 am, my wife went to the office to try to return the 5 tickets for all our family and get a refund. We were unpleasantly surprised to find out that she was able to get the refund only for my ticket because I had medical documents about the accident and we were not able to get a refund for other 4 tickets, for my children and my wife.
This decision and policy from the ski resort is quite disappointing and frankly, in my opinion totally inappropriate. I feel like they are trying to make a profit on other people's misfortune! Do you think it is logical that my family continues skiing while I am laying down broken in the apartment and wait for them the whole day so we can drive back to our country? Would you expect this from your family if such an accident would happen to you?
I understand that the resort is a profit oriented organization but I think their profit should not come at the expense of other people's misfortune and their policies should consider special circustances in case of accidents.
My wife and my daughters are not expert skiers and they would not go to ski alone without me to guide them on the piste and they would especially not go to ski while I am laying down in the bed in pain.
SO THE BASIC LESSON I WOULD LIKE TO GIVE TO THE READER IS THAT THERMAL BATHS ARE NOT WORTH THE PRICE AND MULTIDAY TICKET IS NOT WORTH THE SAVINGS. If you are skiing as a family and one of you suffers an accident the resort will steal your money and it will not return it for your whole family if you decide to return your tickets.
Today, practially in any store you have at least 30 day return policy for every product you purchase! Thieves' ski resorts don't return your money even if you get injured skiing on their pistes! I find this to be stealing and totally disrespecting the customers!
2023년 1월 14일 작성
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filippo c
트리에스테, 이탈리아포스팅 14건
풍선 5개 중 2.0
2022년 12월 • 가족
Apriamo la stagione il 7 dicembre! Anzi no l’8…ma perché non il 9? Siccome però c’è una bufera di neve perché non teniamo aperte solo 4 piste senza neanche batterle? Questo è quanto succede in una delle più rinomate località sciistiche austriache nel 2022! Ma i prezzi, sorretti dalla speculazione covid/guerra continuano a salire a fronte di un servizio che non decolla
2022년 12월 10일 작성
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