지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

스미스 호텔

963 Sauchiehall Street, 글래스고 스코틀랜드
여행자 사진 (108)
객실 및 스위트 (54)
식사 (5)
개요
963 Sauchiehall Street, 글래스고 스코틀랜드 지도 보기
이름/주소 (현지 언어)
편의 시설
무료 인터넷
조식 포함
금연 호텔
공항 교통편
하우스키핑
무료 주차
수영장
2성 숙박 시설
소개
호텔 등급
시설 정보
호텔 시설
무료 인터넷
조식 포함
공항 교통편
금연 호텔
아침식사 제공가능
수영장
비치프런트
룸서비스
무료 주차
음식점
바/라운지
스파
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
헬스장/피트니스 센터
객실 유형
금연실
호텔 등급
객실 유형
금연실
객실 수
42
가격대
US$29 - US$109 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
장소
영국 > 스코틀랜드 > 글래스고
인근
주변 호텔96곳의 주변 호텔 모두 보기
아가일 호텔
973건의 리뷰
0.02km 떨어짐
Devoncove Hotel
1,274건의 리뷰
0.04km 떨어짐
Kelvingrove Hotel
773건의 리뷰
0.05km 떨어짐
론 호텔 글래스고
1,153건의 리뷰
0.1km 떨어짐
주변 음식점2,694곳의 주변 음식점 모두 보기
Ox and Finch
1,945건의 리뷰
0.09km 떨어짐
Mora Bar and Kitchen
249건의 리뷰
0.06km 떨어짐
Tarantino Ristorante
459건의 리뷰
0.11km 떨어짐
Bukharah
786건의 리뷰
0.09km 떨어짐
주변 관광명소819곳의 주변 관광명소 모두 보기
Kelvingrove Art Gallery and Museum
13,385건의 리뷰
0.4km 떨어짐
Kelvingrove Park
999건의 리뷰
0.23km 떨어짐
Kelvingrove Bandstand and Ampitheatre
76건의 리뷰
0.41km 떨어짐
Kelvin Hall
26건의 리뷰
0.55km 떨어짐
474리뷰
135사진
5질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 95
  • 74
  • 103
  • 49
  • 153
기간
여행자 유형
언어
  • 기타 언어
  • 필터
  • 한국어
다음을 언급하는 리뷰 보기
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
기본 시설을 갖춘 깨끗하고 깔끔한 객실을 저렴한 가격에 제공합니다.

호텔의 전면에는 잘 관리 된 장소가 반영되지 않으므로주의가 필요합니다.

너무 많은 계단이지만 오래된 전통 건물은 엘리베이터가없는 이유 일 수 있습니다.

아침 식사는 맛이 좋았지 만 더 많은 초목 선택이 어긋나지 않았다.

전반적으로 예산을 유지하기에 좋은 곳입니다.
더보기
이번에 약간의 비즈니스 목적을 위해 글래스고에 와야했던 것에 따라 단지 나의 깨끗한 방과 편안한 침대가 나의 4 개의 밤 체재를 필요로했다.

Wi - Fi를 쉽게 연결하고 하루 아침에 시작하는 풍성.

빠르고 쉽게 체크인하고 체크 아웃하십시오.

불평 할 수 없다.
더보기
있는 스미스 호텔 가장 고급스러운 수 아니지만 가격은 받아들일 괜찮은. 방은 별도로 욕실이 좋은 방. 더블 침대는 작은 퀸 사이즈 2좀 작더군요. 또한 방에 공간이 많이 없습니다. 괜찮은 영국식 아침식사. 서비스는 매우 친절합니다. 우리는 엇갈린 최대 다시 우리 방 밖으로 짐을 왔습니다. 정말 좋았다 그러나 우리 고장, 직원들이 아주 멋지게 처리됩니다.
더보기
4일 동안 2개를 예약했습니다. 파키스탄 호텔 주인이 아주 심하게 동작합니다. 그는 어떤 요청 또는 아기 또는 차량 주차 우유 룸 서비스 묻는 것이 매우 화가 났습니다. 또한 매우 아이들은 화가 났습니다. 어느 날 그는 우리를 빈방이 강제 이 손님들과 동작이 지금까지 본 적이 없습니다. 추천.
더보기
스미스 호텔의 Front Office Manager Smiths H의 답변
2018년 8월 20일 답변 완료
Dear Reviewer, Your review is full of fabrications and it’s imperative that all the facts are brought to the surface. Your booking was cancelled due to several reasons which you have failed to mention and instead ignored. Your booking was for 8 persons and as soon as you entered the hotel, the warning signs were clear with the way your children were out of control, damaging the reception area of our property, shouting extremely loudly despite other guests being disturbed and your extremely rude behaviour and tone with our staff. We kindly asked you to please take care of your children in case they caused harm to themselves and our property but our efforts were ignored and you decided not to heed our advice. During your short stay, you demanded that our staff only attend to your needs and ignore other guests just because your booking was for 8 persons but we have a premises occupied with 100 persons whom we all have to treat equally as should always be the case in any establishment. Music was being played very loudly disturbing many guests who reported to reception. Again, we kindly explained that your music would have to be turned to a lower volume as it was affecting other guests but again you refused to cooperate. You failed to understand when we explained that milk could be purchased from nearby supermarket as the only milk provided in the rooms is the small milk sachets for tea or coffee. However you wanted full access to the kitchen which we kindly told you was unavailable after breakfast. If you needed a kitchen then perhaps an apartment would have been more suitable to your needs. As for parking, we informed you that street parking was charged from 8am to 6pm but free from 6pm to 8am during the weekdays and free over the weekend. For some reason, it seemed you presumed we were a 5 star hotel despite the hotel description on your booking and the price showing that we are a bed and breakfast. It even says bed and breakfast on the front sign of our building. Yet still, unrealistic requests were communicated with reception which we emphasised many times we couldn't provide such as a fridge in the room, a kitchen and wanting one of our staff to be handling your room only and ignoring other guests. Our staff very much felt that they were being treated like servants and not as staff members as you constantly barked orders and spoke at them as though they were inferior to you. I think this may be something you are used to in India but in the UK, things work differently. Perhaps there is a culture problem as your family is from India and are perhaps not aware of the customs and rules in the UK. In the end we kindly explained that the situation was not suitable for all parties involved and that it would be better if you booked a hotel that could fulfil all your requirements such as a 5 star hotel. We even refunded you; even though the booking was non-refundable such was our bad experience as we have never dealt with guests of your nature before. We really hope that whichever accommodation you use for your future travels, will not include mistreatment of staff and abuse of property like what occurred in this particular situation. Kind regards
더보기
스미스 기본적인 호텔이지만 호텔에서 필요한 모든 시설을 갖추고 있습니다. 가격대비 좋은 이 리뷰 인정 합니다. 조식당 직원들은 매우 친절하고 아침 식사는 주문에.
더보기
이전
앨범 카테고리
모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사
운영자 제공 사진스미스 호텔
Quintuple Room
Oda tipi
운영자 제공 사진스미스 호텔
Quadruple Room
운영자 제공 사진스미스 호텔
Bathroom
운영자 제공 사진스미스 호텔
Double room
이전
Perdone, se me olvidó preguntar si es cierto lo del desayuno incluido en el precio final. Gracias de nuevo.
Buenas noches, la recepción está disponible las 24 horas? Nosotros llegaríamos a Glasgow sobre las 18:30 aproximadamente. Gracias.
Hi Price in single room for one night stay
It varies. Best to check direct with them, or, go somewhere better :)
-1표
모든 답변 보기
Why was i over charged for a room with shared bathroom and shower oan saturday night and what will use do to correct i was charged 60 pounds for a room that is 21 pounds on ur website
Because the owner will do whatever he can get away with. This place should be closed down. Even a tramp would turn his nose up at it.
0표
모든 답변 보기
I rented room in the smiths hotel it was a room with shared bathroom and shower and a got charged 60 pounds for the room but it says on there website that the room price was 21 pounds how do i get my money back because i was overcharged for the room
You never will. The owner is laughing all the way to the bank. They done the same to me.
0표
이전다음
11
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기