지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Satoria Hotel Yogyakarta

개요
호텔 웹사이트 방문
호텔 이메일
Jl. Laksda Adisucipto Km 8 인도네시아 지도 보기
이름/주소 (현지 언어)
편의 시설
무료 와이파이
무료 주차
조식 포함
에어컨
수영장
금연실
음식점
4성 숙박 시설
추가 정보
호텔 웹사이트 방문
Satoria Hotel Yogyakarta의 프로모션
프로모션 & 시설 공지:객실 요금 25% 할인
소개
호텔 음식 & 음료
Vue Bar
호텔 등급
연락처 정보
시설 정보
호텔 시설
음식점
수영장
룸서비스
무료 주차
바/라운지
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
조식 포함
헬스장/피트니스 센터
공항 교통편
드라이클리닝
미니바
세탁 서비스
셔틀버스 운행
실외 수영장
에어컨
연회장
인터넷 사용이 가능한 비지니스 센터
컨시어지
콘퍼런스 시설
회의실
휠체어 접근 가능
비치프런트
수상 및 인지도
으뜸 시설
으뜸 시설
호텔 타입
럭셔리
객실 유형
스위트, 금연실, 패밀리 룸, 장애인 시설 구비 객실, 흡연 객실 이용 가능
호텔 등급
수상 및 인지도
으뜸 시설
으뜸 시설
연락처 정보
호텔 타입
럭셔리
객실 유형
스위트, 금연실, 패밀리 룸, 장애인 시설 구비 객실, 흡연 객실 이용 가능
객실 수
143
가격대
US$32 - US$66 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
장소
인도네시아 > 자바 > 욕야카르타
인근
주변 호텔226곳의 주변 호텔 모두 보기
그랜드 퀄리티 호텔
207건의 리뷰
0.17km 떨어짐
Grand Orchid
23건의 리뷰
0.28km 떨어짐
더 자야카르타 요그야카르타 호텔 & 스파
187건의 리뷰
0.3km 떨어짐
D'Salvatore Art & Boutique Hotel
52건의 리뷰
0.39km 떨어짐
주변 음식점1,523곳의 주변 음식점 모두 보기
Ayam Goreng Suharti
271건의 리뷰
0.97km 떨어짐
Ganesha Ek Sanskriti Yogyakarta
122건의 리뷰
0.9km 떨어짐
Androwino Bistro
108건의 리뷰
0.87km 떨어짐
Bakpia Pathok 25
82건의 리뷰
1.34km 떨어짐
주변 관광명소592곳의 주변 관광명소 모두 보기
Retreat Spa at Eastparc Hotel
124건의 리뷰
1.52km 떨어짐
Jogja Adventure Tour
30건의 리뷰
1.27km 떨어짐
Indonesian Airforce Museum
94건의 리뷰
0.95km 떨어짐
Sahid J-Walk
14건의 리뷰
0.94km 떨어짐
668리뷰
252사진
11질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 351
  • 254
  • 50
  • 6
  • 7
기간
여행자 유형
언어
  • 기타 언어
  • 필터
  • 한국어
다음을 언급하는 리뷰 보기
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
우리는 2 일 동안 여기에 머물렀다. 그리고 양쪽 날 아침 식사는 누군가 내가 제 이전에 불평했던 제 2의 날에 추웠다. 그리고 웨이터는 모든 것이었고, 그들에게 불을 붙이도록 시켰던 chaffing 연료를 점검하기로 결정했다, 이것은 음식을 뜨겁게하지 않을 것이다. 이것이 아침 식사 뷔페에 관해서 보통의 표준이라면 작은 충격을 받았다. 더하기 쪽에서 방은 멋졌다. 그리고 깨끗한 침대는 편안했다. 그리고 웅덩이는 밤에 충격적 이어 보였다.
더보기
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
Satoria Hotel Yogyakarta의 Front Office Manager SHY_Management의 답변
2018년 9월 4일 답변 완료
Dear Paul J, Warmest greetings from Satoria Hotel Yogyakarta, First of all I would like to apologize for the inconvenience in regard of the breakfast food quality, and I would like to Thank you for brings this matter up to our attention. I totally agree with you that as in culinary saying "Hot Food Hot, Cold Food Cold". I do understand that your time is precious and we do have our commitment to have the food checked and always have the quality that our guests such as yourself expected, therefore once again our apology and allow me to review the tour operator, in order that such disappointment occur in the future. Hopefully that you will still consider to stay with us again in the future, and rest assured your comments definitely help us more to gave the best services and products that we do commit to each of our guests. Sincere regards, Paulus Dimas Front Office Manager
더보기
디자인 및 색상을. 객실은 넓고 편안했습니다. 직원들도 친절하고 헌신적이었답니다. 아침 식사 종류도. 꼭 다시 올 것이다. 메인 쇼핑몰 및 레스토랑 조금.
더보기
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
Satoria Hotel Yogyakarta의 Front Office Manager SHY_Management의 답변
2018년 8월 25일 답변 완료
Dear Aminda Faizura O, Thank you for your time and shared your experience at the Satoria Hotel Yogyakarta. I am glad to read that our product and facilities meet your travelling requirement, whether it is for 1 night or longer stay, we do appreciate every visit to our lovely hotel. Allow me to share your comments to encourage each one of us to serve more sincerely and more guests will felt that we do uphold our commitment, by giving the best services in the authentic hospitality of Yogyakarta, and more guests will feel the same as you. The courteous of each staff, the stunning view from our Roof top Pool, our room with the Hypnos Bed, the food quality that currently we do keep check, are our value added to each of our guests. At the moment we have upgrade our facility, our gym available located next to the pool at our rooftop, 2 (two) ways shuttle airport - hotel - airport in scheduled that every our guests can enjoy. We do appreciate your visit and we expect your future stay whenever your travel needs bring you back, please do recommend us to your network, and we will be gladly to welcoming them to Satoria Hotel Yogyakarta, end experience our authentic hospitality. Sincerely, Paulus Dimas Front Office Manager Satoria Hotel Yogyakarta
더보기
직원들은 매우 친절했습니다. 심지어 지역 관광을 활주 도움을 및 외국인 이용하려고 않고도 가격과 상품과 서비스의 대한 합리적인 생각이 들게 했다.
더보기
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
Satoria Hotel Yogyakarta의 Front Office Manager SHY_Management의 답변
2018년 8월 21일 답변 완료
Dear lahirusu, Thank you for your time and shared your experience at the Satoria Hotel Yogyakarta. I am glad to read that our product and facilities meet your travelling requirement, whether it is for 1 night or longer stay, we do appreciate every visit to our lovely hotel. Allow me to share your comments to encourage each one of us to serve more sincerely and more guests will felt that we do uphold our commitment, by giving the best services in the authentic hospitality of Yogyakarta, and more guests will feel the same as you. The courteous of each staff, the stunning view from our Roof top Pool, our room with the Hypnos Bed, the food quality that currently we do keep check, are our value added to each of our guests. At the moment we have upgrade our facility, our gym available located next to the pool at our rooftop, 2 (two) ways shuttle airport - hotel - airport in scheduled that every our guests can enjoy. It is our commitment to be able to introduce you to local community that able to serve the same level as ours, yet have the same mission to introduce our culture, and I do glad that the arrangement suitable to your needs. We do appreciate your visit and we expect your future stay whenever your travel needs bring you back, please do recommend us to your network, and we will be gladly to welcoming them to Satoria Hotel Yogyakarta, end experience our authentic hospitality. Sincerely, Paulus Dimas Front Office Manager Satoria Hotel Yogyakarta
더보기
우리는 아침 7시에 도착했는데, 이른 체크인 및 늦은 체크아웃이 피크 시즌 했지만. 근사하고 편안한 침대, 전반적으로 좋은 방, 모든 것이 편안했다. 가격 대비 꽤 좋습니다. 위치는 매우 공항에서 가깝고, 초고속 도로에 위치하고 있기 때문에, 정말 걸어갈 순 없었습니다. 그러나 걱정, 온라인 운송 수단이. 이 도시 중심가에 가고 있다면, 이곳에 묵는 것을 추천하지 않습니다.
더보기
Satoria Hotel Yogyakarta의 Front Office Manager SHY_Management의 답변
2018년 8월 19일 답변 완료
Dear Hanny p, Thank you for your time and shared your experience at the Satoria Hotel Yogyakarta. I am glad to read that our product and facilities meet your travelling requirement, whether it is for 1 night or longer stay, we do appreciate every visit to our lovely hotel. Allow me to share your comments to encourage each one of us to serve more sincerely and more guests will felt that we do uphold our commitment, by giving the best services in the authentic hospitality of Yogyakarta, and more guests will feel the same as you. The courteous of each staff, the stunning view from our Roof top Pool, our room with the Hypnos Bed, the food quality that currently we do keep check, are our value added to each of our guests. At the moment we have upgrade our facility, our gym available located next to the pool at our rooftop, 2 (two) ways shuttle airport - hotel - airport in scheduled that every our guests can enjoy. Yes we did have our flexibility to accommodate our guests request at certain times that we able to extend the service, which include Early Check In at the earliest by 10 a.m and the late check out latest by 2 p.m subject to availability. We do appreciate your visit and we expect your future stay whenever your travel needs bring you back, please do recommend us to your network, and we will be gladly to welcoming them to Satoria Hotel Yogyakarta, end experience our authentic hospitality. Sincerely, Paulus Dimas Front Office Manager Satoria Hotel Yogyakarta
더보기
편안하고 근사한 호텔입니다. 옥상 바 음식과 음료를 주문, 수영장 및 체육관 또한 옥상에는 사용할 수 있습니다. 공항으로 좋은 위치, 기념품 쇼핑할 수 있는 매우 짧은 거리에 까르푸 슈퍼마켓
더보기
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
Satoria Hotel Yogyakarta의 Front Office Manager SHY_Management의 답변
2018년 8월 19일 답변 완료
Dear Man Wai Wendy Y, Thank you for your time and shared your experience at the Satoria Hotel Yogyakarta. I am glad to read that our product and facilities meet your travelling requirement, whether it is for 1 night or longer stay, we do appreciate every visit to our lovely hotel. Allow me to share your comments to encourage each one of us to serve more sincerely and more guests will felt that we do uphold our commitment, by giving the best services in the authentic hospitality of Yogyakarta, and more guests will feel the same as you. The courteous of each staff, the stunning view from our Roof top Pool, our room with the Hypnos Bed, the food quality that currently we do keep check, are our value added to each of our guests. At the moment we have upgrade our facility, our gym available located next to the pool at our rooftop, 2 (two) ways shuttle airport - hotel - airport in scheduled that every our guests can enjoy. We do appreciate your visit and we expect your future stay whenever your travel needs bring you back, please do recommend us to your network, and we will be gladly to welcoming them to Satoria Hotel Yogyakarta, end experience our authentic hospitality. Sincerely, Paulus Dimas Front Office Manager Satoria Hotel Yogyakarta
더보기
이전
앨범 카테고리
모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사수영장 및 해변비지니스 센터 및 이벤트 룸
운영자 제공 사진Satoria Hotel Yogyakarta
Deluxe Room - Bathroom | Satoria Hotel Yogyakarta
kingsize bed with sofa bed
lux bathroom
Satoria Hotel Yogyakarta
이전
1234568
Apakah bisa menginap dengan pacar dlm 1 room?
Yth Puja A, Persyaratan check in hanya usia sudah cukup dan mempunyai kartu identitas yang berlaku baik KTP ataupun SIM. Kamar sepenuhnya menjadi tanggung jawab tamu, selama masih dalam batas yang diperbolehkan oleh pihak manajemen. Terima kasih sudah menghubungi kami.
1표
모든 답변 보기
apa ada kamar smoking room
Hi fitriadeha, Smoking Room tersedia 1 floor saja, jadi sangat terbatas, dan untuk kamar merokok dan tidak merokok berbeda lantai. Semoga jawaban kami dapat membantu.
0표
Anak dibawah 5 tahun apa ke charge bfast?
Dear dwibihandari, Anak usia dibawah 5 tahun masih free, 6 tahun ke atas 50% dari harga adult, 12 tahun keatas sudah termasuk adult dikenakan harga full IDR 72.600.
0표
apakah benar ada fasilitas free transport dari hotel ke bandara?
Hi Ronaldo_Sagala, yes we do, on the other hand to get your benefit, book directly through our website directly or contact us directly to our property to get more benefits. Thank you for your interest, hopefully it helps you for your travelling needs during your visit to Yogyakarta.
1표
is there have connecting room
Hi Vina Z and Paugh S, thank you for your questions, actually we do have and it is very limited, for more bookings based on your travelling needs, please do refer to our website or call us directly, we will be glad to assist you. Our apology that this Q & A were not monitored well, therefore we will keep an eye in this Q & A site to assist more of our guests.
0표
모든 답변 보기
이전
이전다음
11
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기