지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
개요
123 Karla Marksa St., 크라스노야르스크 러시아 지도 보기
이름/주소 (현지 언어)
편의 시설
무료 와이파이
무료 주차
아침 뷔페
에어컨
금연 호텔
음식점
공항 교통편
3성 숙박 시설
소개
호텔 등급
시설 정보
호텔 시설
무료 주차
음식점
바/라운지
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
공항 교통편
금연 호텔
다국어 구사 가능 직원
반려동물 허용
세탁 서비스
아침식사 제공가능
에어컨
컨시어지
휠체어 접근 가능
수영장
비치프런트
스파
조식 포함
헬스장/피트니스 센터
수상 및 인지도
Travellers' Choice2018 수상
으뜸 시설
Travellers' Choice2018 수상
으뜸 시설
호텔 타입
가성비
객실 유형
금연실, 장애인 시설 구비 객실
호텔 등급
수상 및 인지도
Travellers' Choice2018 수상
으뜸 시설
Travellers' Choice2018 수상
으뜸 시설
호텔 타입
가성비
객실 유형
금연실, 장애인 시설 구비 객실
객실 수
116
가격대
US$35 - US$51 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
장소
러시아 > 시베리아 > Krasnoyarsk Krai > 크라스노야르스크
인근
주변 호텔29곳의 주변 호텔 모두 보기
Novotel Krasnoyarsk Center
150건의 리뷰
0.04km 떨어짐
Krasnoyarsk Hotel
495건의 리뷰
0.18km 떨어짐
Ogni Eniseya Hotel
109건의 리뷰
0.59km 떨어짐
Soft Hotel
80건의 리뷰
0.65km 떨어짐
주변 음식점1,376곳의 주변 음식점 모두 보기
Balkan Grill
85건의 리뷰
0.07km 떨어짐
Boho Restaurant
104건의 리뷰
0.14km 떨어짐
Bangkok
140건의 리뷰
0.2km 떨어짐
Sultan Suleyman
52건의 리뷰
0.16km 떨어짐
주변 관광명소368곳의 주변 관광명소 모두 보기
Monument to the painter Andrew Pozdeev
118건의 리뷰
0.21km 떨어짐
Krasnoyarsk Regional Local Lore Museum
175건의 리뷰
0.43km 떨어짐
Prospekt Mira
138건의 리뷰
0.28km 떨어짐
350-Year Anniversary Square
95건의 리뷰
0.23km 떨어짐
182리뷰
147사진
3질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 107
  • 50
  • 19
  • 3
  • 3
기간
여행자 유형
언어
  • 기타 언어
  • 필터
  • 한국어
다음을 언급하는 리뷰 보기
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
놀랄만한 체재가 있었다. 매우 도움이되고 멋진 직원, 우리가 도시에 관해 가지고 있었던 어떤 질문이라도 도왔다. 아름다운 욕실을 갖춘 모던하고 트렌디 한 객실, 매우 깨끗한 객실.
우리는 아침 일찍 호텔에 짐을 내려 놓을 수 있었고, 중심에서 약간 산책을 할 수있었습니다. 호텔에서 몇 걸음 떨어진 좋은 바와 레스토랑이 있습니다. 게다가 나는 Tipichnaya Pelmennaya에서 실제 러시아 음식을 발견했는데, 여기서 나는 2 부분의 varenykies를 주문했다. 그래서 우리는 아름다운 방을
더보기
Ibis Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2018년 9월 20일 답변 완료
Dear Antoine, We are thrilled that you enjoyed! Thank you for taking the time to review and we hope to see you again soon.
더보기
나는 크라스 노야 르 스크에서의 출장을 위해 2 박 동안 머물렀던 몇 가지 사례 때문에이 호텔을 추천하지 않습니다. 1) 그들은 그것에 동의하지 않는 동안 나의 여권의 스캔 사본을 가져 갔다. 2) 그들은 내 직불 카드로 청구 할 때 영수증을주지 않았으므로 모든 문서를 출발 할 것이라고 설명했지만 나는 그렇지 않았다. 그들은 내게 송장을 줄 것을 잊었고, 내가 그들에게 전화했을 때 그들은 모스크바에 원본을 보내기를 거부했다. 내가 이메일을 쓸 때 그들은 나를 스캔 만 보내고 원본을 우편으로 보내겠
더보기
Ibis Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2018년 7월 4일 답변 완료
Dear Guest, Thank you for letting us know how you feel following your recent stay with us and we are sorry to hear that we did not reach your expectation. There are quite a few things to pick up from your review and I will certainly discuss those with the team. However, I would like to get back to a few moments which I would comment differently than you. First of all, let me inform you that it is obligatory for every guest to provide the personal data from the passport for the UFMS registration during trips to another cities. That is why the hotels need to receive passports of the guests to identify people and make registrations for them. To receive needed information we suggest to make a scan of the passport or to fulfill special questionnaire during check in process. As I have been informed, our receptionist asked your permission to make a scan and explain you that she could also provide you with a questionnaire if you are against the copy. Unfortunately, you did not ask for a questionnaire and just nodded, so the receptionist started to make scans of your passport. I would like to pay your attention that when you told to the receptionist that you did not like her making the scans, she at the same moment was ready to delete your data from the computer in front of you and support you with the questionnaire. Anyway, we are sorry for this misunderstanding and we assure you that we guarantee the full safety of personal data. As for the accounting documents, the receipt and the invoice were ready before your check out. However, you took your lunchbox and left without saying no word about your papers. Later, when you called the hotel about forgot documents, the staff just after your call sent you its scans via email, and prepared a letter for sending by mail during the week. We are sorry to hear that you are still waiting the receipt. We will duplicate its original electronic version to your email address. Having the receipt and scan of the invoice, you will be able to report to the accounting department for your business trip. Finally, please accept our sincere apologies for the inconveniences caused with the iron. I would like to remind you that ibis is a budget brand, and the service is rather limited. As I know, our staff did their best to help you: they invited a maid, offered alternative - to use hotel's laundry. They made an exception and lent you a steamer for clothes. Once again, we regret, your stay did not meet your expectations and you were not satisfied with our service provided. I hope that you will not take my arguments above negatively as I believed that this forum is also a way to open dialogue between different point of view. Look forward to serving you again. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
이 호텔은 새롭고 아주 좋고 편리하며 도심에 있습니다. 객실은 규모가 크지 않지만 깨끗하고 에어컨이 장착되어 있으며 편리합니다. 무료 Wi-Fi를 사용할 수 있습니다. 침대는 수면에 좋습니다. 욕실은 작고, 샤워 실이 너무 작고 힘들지만 깨끗합니다. 아침 식사는 괜찮습니다. 크라스 노야 르 스크에서 1 ~ 2 박 동안 좋은 코이스.
더보기
Ibis Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2018년 7월 4일 답변 완료
Dear Guest, Thank you for your review that will for sure help future travelers. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We do appreciate your feedback because we strive to do our best to make you feel welcome and as comfortable as at home. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one Look forward to serving you again. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
호텔은 모든 IBIS와 같습니다.
모든 IBIS와 같은 방의 엘리베이터에서 입장합니다.

불행히도 방 안의 냉장고는 너무 약하고 기능 장애가 있습니다! 물을 차가워지기에 충분하지 않습니다.
그런 국제적인 상표에서 절대적으로 받아 들일 수없는! ! !
더보기
Ibis Krasnoyarsk Center의 Менеджер по связям с общественностью AinaDadueva의 답변
2018년 6월 23일 답변 완료
Dear Paolo T, Thank you for taking your time to share you experience regarding your stay in our hotel. We do appreciate your feedback because we strive to do our best to make you feel welcome and as comfortable as at home. Please don't hesitate to contact us for help. You can inquire with any issues - we are glad to help you anytime! Thank you for reporting this malfunction. The technical service will check the fridge settings as soon as possible. Please accept our sincere apologies for the inconveniences caused. Look forward to serving you again. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
전에 Ibis에 머 무르지 않았던 나는 베어 본 (barebones)과 절대 예산을 줄곧 예상했지만, 호텔에 좋은 인터넷, 쾌적한 디자인, 친절하고 도움이되는 직원 등 모든 것이 필요하다는 사실에 유쾌하게 놀랐습니다. 중앙에서 도보 거리에있는 박물관과 레스토랑이 있습니다.
더보기
Ibis Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2018년 1월 24일 답변 완료
Dear Marina, Thank you for your review that will for sure help future travelers. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and you discovered ibis brand. It is true, ibis is a budget brand providing comfortable, modern rooms at a very affordable price. In spite of this, we also provide guests with all the services that they need. Your satisfaction is a great source of motivation for our team and I had a lot of pleasure to share your comment with my colleagues. We hope to see you again soon. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
이전
앨범 카테고리
모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사
운영자 제공 사진Ibis Krasnoyarsk Center
Стандарт Дабл
Habitación doble
Baño
이전
1234569
Hi, I’m currently stayin in the ibis hotel. Am I allowed to use the gym and spa in novo hotel next door as they are one? Thanks Matt
Dear Matt, SPA center is available for free for all guests staying in Novotel, but we provide such benefit in ibis for Members of our loyalty program Le Club Accorhotels with Silver, Gold and Platinum status. As you are our long stay guest and, moreover, just after your current stay your status in LCAH will raise to Silver, we are happy to invite you to Novotel SPA. It is open from 7 am till 11 pm. Please contact reception for any assistance. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager
1표
Private and secured parking?
Yes, underground parking is available 24h.The price per 1 day is 450 rubles. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager
1표
Is there a way to reach the hotel by public transport from Krasnoyarsk train station?
Yes sure. Yon need any of the following bus numbers from the rail way station to Perensona bus stop: 1, 11, 37, 55, 56, 64, 81. When you reach Perensona bus stop. Go straight 200 meters and you will see the hotel on the same side as the bus stop. Best Regards, Alexander Pavlyuk Front Office Manager
2표
이전다음
11
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기