지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Novotel Krasnoyarsk Center

여행자 사진 (130)
객실 및 스위트 (76)
식사 (7)
으뜸 시설
소개
장소
청결도
서비스
가격
으뜸 시설
편의 시설
룸서비스
음식점
바/라운지
스파
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
헬스장/피트니스 센터
공용 와이파이
금연 호텔
다국어 구사 가능 직원
반려동물 허용
세탁 서비스
아동 활동(아동/가족 친화적)
휠체어 접근 가능
더 보기
객실 특징
금연실
미니바
스위트
에어컨
장애인 시설 구비 객실
패밀리 룸
유용한 정보
호텔 스타일
트렌디
멋짐
호텔 등급
152리뷰
186사진
4질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 92
  • 42
  • 7
  • 5
  • 6
기간
여행자 유형
언어
  • 기타 언어
  • 필터
  • 한국어
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
크라스 노야 르 스크에 대한 두 번째 여행이었습니다. 호텔은 진짜 새것입니다. 37C 밖에서도 방안에서 편안함을 느꼈습니다. 따뜻한. 3 플로어에서 알콜 홀을 다양하게 갖춘 식당을 찾을 수 있습니다. 첫 번째 플로어 같은 건물에는 많은 패스트 푸드 점이 있습니다. 호텔 인근에서 100 미터 거리에 커다란 엔터테인먼트 센터가 있습니다. 스트립 클럽, 스시, 햄버거, 마사지 saloone가 포함되어 있습니다. 강력 추천.
더보기
Novotel Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2018년 2월 28일 답변 완료
Dear Humulus123, Thank you for your review that will for sure help future travelers. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and liked our rooms, restaurant Gourmetbar and the atmosphere. Your satisfaction is a great source of motivation for our team and I had a lot of pleasure to share your comment with my colleagues. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Look forward to serving you again. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
이 호텔은 도심에 위치하고 있으며 오페라 발레 극장, 시청 및 강에서 가깝습니다. 그리고 밖에서 매우 추운 곳이 아니라면 여기서 음식으로 도시를 방문 할 수 있습니다. 노보텔 스타일의 객실은 깨끗하고 도시와 350 년 기념 광장의 멋진 전망을 갖추고 있습니다. 와이파이 연결은 매우 잘 작동하며 직원들은 대개 영어를 말하거나 이해하기 위해 최선을 다합니다. 아침 식사는 놀랍지는 않지만 정확합니다. 레스토랑은 항상 열려 있으며 메뉴는 영어로되어 있습니다. 출장 중에 요청할 수있는 모든 것은 여기에
더보기
Novotel Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2018년 1월 9일 답변 완료
Dear Guest, Thank you for your review that will for sure help future travelers. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We do appreciate your feedback because we strive to do our best to make you feel welcome and as comfortable as at home. Your satisfaction is a great source of motivation for our team and I had a lot of pleasure to share your comments with my colleagues. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
나는 아주 좋은 체류를했다. 매우 깨끗하고 정중하며 친절한 직원들이 있습니다. 스파도 좋습니다. 인근의 멋진 레스토랑, 오페라 극장 - 발레의 탁월한 품질. 나는이 호텔을 적극 추천한다.
더보기
Novotel Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2017년 10월 12일 답변 완료
Dear Nicolas, Thank you for your review that will for sure help future travelers. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We do appreciate your feedback because we strive to do our best to make you feel welcome and as comfortable as at home. Your satisfaction is a great source of motivation for our team and I had a lot of pleasure to share your comment with my colleagues. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
오스트리아 - 러시아어 관광의 해 주요 프로젝트에 42 명의 대표단이 참석 한 가운데 Novotel에서의 숙박은 많은 수의 게스트를 호스트하고, 비우호적 인 서비스를 제공하며, 서비스를 좋지 않게 조기에 체크인하는 데 실패했습니다. 물 등을 위해 추가 요금을 지불해야하는 손님들은 숙박을 아픈 경험으로 삼았습니다. 공식 대표단의 일부는 이사를 나서 서부 표준에 맞게 조정 된 친근한 지역 호텔에 의해 호스팅되었는데, 분명히 관리가 잘 안되는 회원이었을 것입니다.
더보기
Novotel Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2017년 11월 1일 답변 완료
Dear Simon, Thank you for letting us know how you feel regarding your recent stay with us and we are sorry to hear that we did not reach your expectation. It is important in our industry to listen both positive and negative feedbacks, as both are precious sources for us to make improvement. However, I would like to get back to a few moments, which I would like to comment differently than you. First, let me note that our hotel has fulfilled all its obligations to the organizers of your accommodation in accordance with the contract. The responsible manager of your group approved all changes to the bookings and we did not receive any complaints from her. What is more, unfortunately, we could not understand what part of delegation you mentioned in your review as only one guest left us for one night and our program and documents show that it was you. Secondly, according to the reservation request from organizer all guest who had early check in had breakfast included. Bottled water is available without restriction during breakfast. In addition, two bottles of complimentary water are in the room and they are refreshed daily. If our guests want to have a branded water, they can buy it in our bar or use paid water from the minibar in the room. Therefore, we provide a wide variety of the ways that our guests can get some water, so it is really should not have been a problem for them. Finally, I would like to add that our Front Office team consists of real professionals who are friendly and client-oriented and this constantly marked in their reviews from our guests. The group from Austrian Embassy received the same special attention from us as any other group. That is why everything was well prepared in advance to make the check in process as fast and comfortable as possible. The records of our video surveillance system can confirm this. Once again I would like to thank you for your comments and I hope that you will not take my arguments above negatively as I believe that this forum is also a way to open dialogue between different points of view. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
나는 매우 걱정이 러시아 로의 첫 여행. 제가 많이 들 이 거대한 나라. 노보텔 호텔에 머문 제 친구들이 저에게 말했다. 나는 직원들이 영어를 아주 만족 했습니다. 모든 직원들은 아주 친절했습니다. 방은 깨끗하고, 깔끔하고, 아름다운. 호텔의 위치도 편리 합니다. 때문에 저는 저를 잘 모르기 때문에 갈 곳을 처음. 제가 방문한 곳은 처음에 노보텔 주니어 테크노. 1. 나는 정말 좋았다. 의 정신을 느낄 수 있는 러시아: ))) 전체에 머문다면 노보텔 호텔을 강력히 추천할 러시아! :))
더보기
Novotel Krasnoyarsk Center의 Guest Relations Manager AinaDadueva의 답변
2017년 7월 26일 답변 완료
Dear Catrina, Thank you for taking your time to share you experience regarding your stay in our hotel. We do appreciate your feedback because we strive to do our best to make you feel welcome and as comfortable as at home. We are happy to know that you had a pleasant stay in our hotel. We appreciate your support and high evaluation of our service and staff. I will let my colleagues know your positive opinion. They will be very motivated. Look forward to serving you again. Best regards, Aina Dadueva Quality Manager Tel.: +7 391 204 14 00 Fax: +7 391 204 14 01 Mob.: +7 933 326 60 70 Email: H8121-OM@accor.com
더보기
이전
앨범 카테고리
모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사비지니스 센터 및 이벤트 룸
운영자 제공 사진Novotel Krasnoyarsk Center
Супериор Дабл \ Superior Double
이전다음
12345616
Dear Alberto, Guest privacy and confidentiality is our priority thus it is strictly forbidden to communicate any information about the guests to any third parties. Unfortunately, we are not able to answer this question. Have a nice day. Best Regards, Alexander Pavlyuk Front Office Manager
0표
Добрый день, Константин. Мы предлагаем завтрак шведский стол по стандартам Новотель с 06:30 до 10:30 ежедневно. Также мы предлагаем завтрак в номер и ранний завтрак с 04:00. Стоимость 650 рублей с человека. Завтрак весьма разнообразный, вкусный и сытный. Представлен большой ассортимент горячих и холодных блюд, закусок из мяса и рыбы, сыры, йогурты, выпечка, хлеб, фрукты, чай, кофе, соки. С уважением, Александр Павлюк Руководитель службы приёма и размещения
0표
모든 답변 보기
Does the Novotel Krasnoyarsk Center offer room service? If so, during what hours?
Do you have room service from the restaurant?
Yes -
0표
이전다음
11
가격대
US$53 - US$78 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
위치
러시아시베리아Krasnoyarsk Krai크라스노야르스크
객실 수
116
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기