지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
소개
장소
청결도
서비스
가격
편의 시설
수영장
무료 주차
헬스장/피트니스 센터
공용 와이파이
온수 욕조
셀프 서비스 세탁
실내 풀장
아동 활동(아동/가족 친화적)
음식점
바/라운지
스파
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
회의실
테니스 코트
인터넷 사용이 가능한 비지니스 센터
컨시어지
금연 호텔
아침식사 제공가능
사우나
더 보기
객실 특징
간이 키친
스위트
금연실
전자레인지
객실 내 냉장고 구비
에어컨
패밀리 룸
유용한 정보
호텔 스타일
산 전망
중간급
호텔 등급
위치
전체 보기
교통편
라 플라타 공항39 km
몬테주마 카운티 공항75 km
인근 호텔 모두 보기
104리뷰
46사진
3질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 34
  • 28
  • 7
  • 18
  • 17
기간
여행자 유형
언어
  • 필터
  • 한국어
다음을 언급하는 리뷰 보기
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
절대적으로 멋진 호텔과 위치. 이러한 특징있고 매력 있는. 방들은 거대한! 그는 아주 편안하게 지냈습니다.

하지만, 우리가 묵었던 지난 주말 정말 무례하고 있었어요. 그녀는 그녀 의 행동에 짜증이 날 때. 우리가 저녁 식사 추천 한 체크인 요청 였다. 그녀는 나를 보고는 말은 없 군요. 제가 받은 답변 관원 들 수 있습니다. 이는 우리가 이미 알고 있는 것처럼 생각하는 어떤 질문에 대한 대답. 또한, 현재 내부 수리를 풀 및 스파 것을 방지할 수 있습니다.
더보기
우리는 unit 106 에서 즐겁게 지냈습니다. 사실, 우리는 방에서 하루 종일 스키를 즐길 수 있는 봅니다. 냉장고에 좋은 크기 였다. 적절한 항목을 간단히 요리한 부엌이 있습니다. 욕실은 아주 좋은 실제로 업데이트되었습니다.
객실에서 아름다운 산의 전경은.
준 4성 이나 청소를 하기 때문에. 일부는 냄비, 조리기구, 및 식기 더러운 (심지어 마지막 사용 후 세척! )
더보기
+1
다시 방문하고 싶어요. 저렴한 가격, 편리함 & 편안한 곳. 프레지 덴셜 스위트 정말 같은 느낌. Unit 201/203. 최대 6 잔다 - 8. 우리는 5인 가족. 퀸 사이즈 침대가 있는 침대 중 temperpedic, 달콤한. 나의 기대를 초월 공간. 완벽한 그림을 본 순간 았어요 & 홀리데이. 위치는 완벽 했습니다.
건배!
더보기
우리가 묵었던 pinecove 영역을 tamarron. 콘도 윗층 화장실이 있고 2. 멋지게 꾸며져 있고, 멋진 발코니에서 보이는 풍경. 마스터 침실의 콘도 에는 주방과 계단. 우리는 수영장과 운동실 쏘아박다 주 액세스할 수 있습니다. 우리는 정말 맘에 드는 곳 입니다! 보수 공사를 하고 bindlestiff 주 쏘아박다 및 업데이트가 가을.
더보기
우리는 스키 여행 그룹 간, 그래서 선택한 것이 없는. 평을 읽은 후 나는 조금 주저, 꽤 괜찮은 곳이지만. 339 호 였는데 우리가. 깨끗하고 완전히 갖춰져 있. 부엌은 작은 물론, 필요한 모든 것이 있었지만; 냄비/팬, 조리도구, 접시, 전자 레인지 오븐 은 / 사탕, 버너 2, 및 냉장고가 마련되어 있습니다. 침대도 훌륭했고, 바디 및 회사 안 디보트를. 본 사람들은 대부분 큰 수영장과 스파 욕조 공간을 즐기는 데, 하지 않았다. 이곳에 호텔에 있는 셔틀 버스를 제공해 정화 하는 스키 지역.
더보기
이전
앨범 카테고리
모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사
Check out the view from our room - spectacular
View from the deck
View from the deck
Front of the condo
Condo from the door
이전
When is the pool scheduled to open again? In particular the outdoor pool area.
Who is managing this site for The Lodge at Tamarron? Because here is the deal, every unit is owned by somebody and each owner decides what they want to do with the unit. So for the vacation renter ... first of all ... Tamarron Vacation Rentals is the official rental company inside of Tamarron Lodge and the front desk phone number is 1-800-678-1000 extension "0". These guys seem to work for the majority of owners that rent their property out as vacation rentals at Tamarron Lodge. Everything else that you see online -- from 3rd parties like Expedia or Hotels or Travelocity or VRBO or Purgatory/DMR or whatever owner that you talk to about a specific unit - is probably not with this rental program. So because it isn't established as to WHO specifically is managing this Trip Advisor Site, I am telling you the difference to save you some grief. Several of these reviews - especially the ones that are bad - don't all apply to the units that is in this Tamarron program which has a compliance about how the units should look and function. You have to do your research. I suggest to check out the room number on the review and then call the front desk and see if they manage it. Keep in mind that there are owners that work with other property companies or owners that rent their own units and that's fine, but I am just trying to tell you the difference. All I can tell you is that I have been in several units for viewing and Tamarron Vacation Rentals gives you the most variety to pick from. You receive the opportunity to get their fullest help at the front desk. The front desk cannot help you as fully when you book into a unit that they do not manage -- get the picture? How can they give you extra towels or extra blankets or get a new TV into the unit or give you a hair dryer when they don't manage the unit? So if you want extra towels or don't like the TV in the unit that is not managed by the Tamarron Program, you gotta talk with the owner or the company that you booked through. I have watched the front desk people get cussed out repeatedly for not being able to fix something as soon as possible or get a customer something right away. And that is totally understandable from the customer viewpoint because it makes sense to go to the front desk for help. But this place is different and it's not a "hotel" so read the reviews with caution.
Who is managing (or the lack thereof) the Trip Advisor website for Tamarron as a Whole? Tamarron is not a 'Hotel', Guest should not be misguided in believing as such. Reviews by guest should be directed at the UNIT # and Who is MANAGING. Units are owned by individual owners and what they or their management represents to prospected guest, as far as what that room has to offer in terms of cleanliness and decor is on their backs; meaning the owner of that UNIT # and Who is MANAGING, Not Tamarron as Whole. Nor should the Staff or Maintenance treat guest any different because they have booked (through the front desk) and are being managed by anyone other than Heather Dawson. If someone has a issue with any of the common area(s) of Tamarron, staff should (and that’s why your on the payroll) take care of that issue if at ALL Possible.
AGREED! Staff is clueless at best. Any information they give is most likely incorrect. If I owned a unit under this management I would sell it,give it away or get new management.
0표
이전다음
11
가격대
US$106 - US$183 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
다음의 이름으로도 알려져 있습니다
the lodge at tamarron hotel durango
위치
미국콜로라도두랑고
객실 수
120
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기