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베스트 웨스턴 플러스 블루 엔젤 인
Best Western Plus Blue Angel Inn

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여행자 사진 (87)
객실 및 스위트 (52)
식사 (10)
으뜸 시설

소개

장소
청결도
서비스
가격
으뜸 시설
그린 리더 브론즈 레벨
편의 시설
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
수영장
무료 주차
조식 포함
헬스장/피트니스 센터
공용 와이파이
금연 호텔
다국어 구사 가능 직원
세탁 서비스
셀프 서비스 세탁
실외 수영장
인터넷 사용이 가능한 비지니스 센터
휠체어 접근 가능
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객실 특징
객실 내 냉장고 구비
에어컨
전자레인지
금연실
스위트
패밀리 룸
유용한 정보
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713리뷰
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0객실 팁
여행자 평가
  • 397
  • 214
  • 68
  • 17
  • 17
기간
여행자 유형
언어
  • 기타 언어
  • 필터
  • 한국어
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운전의 긴 하루 후 친절한 사람으로 걸어 좋은 것이 었습니다. Dusty는 수퍼 스트리트 체크인을했습니다. 웃음을 가져 주셔서 감사합니다. soooooo 편안한 침대와 베개. 방 2는 깨끗하고 조용합니다. 좋은 TV 선택. 다시 머물거야.
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이 호텔에 더 높은 점수를 줄 수 있다면 이 호텔은 깨끗하고 안팎이었습니다. 직원들은 매우 친절하고 도움이되었습니다. 방은 매우 편안했다. 아침 식사 준비는 A + 였고, 그렇게 보관 해 둔 여인숙도 마찬가지였습니다. 우리 여행 2 주 동안, 우리는 13 호텔에 머물렀다. 베스트 웨스턴 플러스 블루 엔젤 인이 최고였습니다! 감사!
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우리는 허리케인 마이클 때문에 우리 집을 떠나야 만했을 때 Best Western Blue Angel Inn에 머물렀습니다. 직원은 큰 도움이되었고 우리 날짜에 매우 유연했습니다 (우리는 언제 집에 돌아갈 수 있는지 알지 못했습니다). 방은 매우 깨끗했고, 침대는 편안했고 인터넷 신호는 강력하고 설치하기 쉬웠습니다. 아침 식사는 햄프 턴 (Hampton)과 홀리데이 인 셀렉트 (Holiday Inn Select)와 같은 다른 중급 가격 체인보다 훨씬 훌륭하고 훨씬 좋습니다. 우리는 다시
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내가 펜사콜라에있을 때 여기에 머물며 사랑해! 깨끗하고 친근한 편안한 객실! 아침 식사는 너무 맛있어! ! Christina는 내 보상 계정에 큰 도움이되었습니다. 우리는 또한 스웨터를 옷장에두고 갔고, 그 날 프론트 데스크에서 우리를 기다리고있었습니다! !
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Best Western과(와)의 제휴로 수집된 리뷰
이 서부를 예약 할 때 플로리다를 오가며 휴스턴으로 돌아 오는 여행은 아무런 생각이 없습니다. 그들은 항상 깨끗하고 손님을 맞을 준비가되어 있습니다. 그들의 아침 식사 서비스가 최고입니다. 그들은 현재 내가 완료시보고 싶어하는 일부 건물 전면 수리를하고 있습니다.
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Best Western과(와)의 제휴로 수집된 리뷰
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모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사수영장 및 해변비지니스 센터 및 이벤트 룸가족 및 놀이 공간
clean and inviting
운영자 제공 사진베스트 웨스턴 플러스 블루 엔젤 인
2 Queen Beds
The calm b4 the storm!
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Feenie, I don't know how this came to you. Was meant for the property manager of this hotel.
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This hotel advertised “pet friendly” as of October 31 on the Trip Advisor booking tool. As of Nov 1 it has evidently been corrected. As I am preparing to write a letter to corporate Best Western, I was going to take a screen shot to include. I arrived last night to check in after booking through Trip Advisor - with a 10 lb dog - and was advised at the conclusion of checking in that “ no pets were allowed”. I showed the front desk agent - Patty- my cell phone where it indicated the hotel was pet friendly ( she read it and acknowledged)and I asked to speak to a Supervisor, and was immediately informed there wasn’t one. I asked to speak to the owner and she advised me “ I am not allowed to call the owner”. At that point in time Patty lost her cool and told me she didn’t care about my situation as she had no power to correct it. She stated she is 63 years old and needs to retire as she hates her job, hates the public because everyone is mean and nasty and rude, stated I was very rude ( as I’m frustrated yes, trying to help her understand that you can’t publish something and in good faith expect a customer to complacently walk away without gaining some type of assistance or understanding of how this happened) and proceeded to let me know that she didn’t care if I complained and tried to get her fired as she would welcome that. Her rant was embarrassing to me, to other guests who passed by and heard her, but most importantly should be of concern to you. It was absolutely outrageous and appalling. I have worked in the airline industry for 40 years - the past 11 years as Director of Customer Service Training for a major airline. My brand would be so terribly compromised if I allowed my crew members to behave in this manner to our valued customers and I believe yours will eventually suffer if she is allowed to continue serving your customers without additional guidance, training or support. Frustrating to feel powerless to help a customer doesn’t warrant this behavior. An apology and assistance to find another room or provide guidance would have been appreciated. What is even more distressing to me is you carry the name of the Blue Angels - and to someone who has personal connections to Naval Aviators - well, that makes it all the worse. My question to you - how does this happen and why was your front desk support so inclined to dismiss the situation by attacking your guest? What will you do to let your front desk know that this guest was, At one point in time, extremely disturbed by her behavior and felt threatened? Contrary to Patty’s wish, My intent is not to “ get her fired”. Even though her erratic behavior led her at one point to say “ go ahead try, I don’t care about this job or this hotel”. Regards, LeeAnn Russell
I think this discussion is going far afield. Sticking to the point, if the hotel has had no hand in publishing 'pet friendly' or 'pet hostile' information on the web, I do not see how they can be held accountable. On the other hand, a 10 lb. dog.... perhaps could have been overlooked in the interest of customer service and comfort. I guess we should all take a step back and perhaps TripAdvisor should get written confirmation from the hotel for everything that it publishes. I have had instances where this was not done
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Any Jacuzzi rooms or honeymoon suites?
Sorry, not that I know of. But check their website or call'
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Is it close to the beach?
Roughly 20 minutes to beach.
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It is secure. I was able to walk my dog at any time of the day and I felt safe.
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가격대
US$99 - US$181 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
다음의 이름으로도 알려져 있습니다
best western plus blue angel hotel pensacolabest western pensacolapensacola best western
예전 이름:
BEST WESTERN PLUS Blue Angel Inn
위치
미국플로리다플로리다 팬핸들펜서콜라
객실 수
55
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