지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

아메리카스 베스트 밸류 인
Americas Best Value Inn Champaign

여행자 사진 (6)
객실 및 스위트 (29)
식사 (2)
소개
장소
청결도
서비스
가격
편의 시설
무료 주차
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
조식 포함
금연 호텔
다국어 구사 가능 직원
세탁 서비스
셀프 서비스 세탁
휠체어 접근 가능
객실 특징
객실 내 냉장고 구비
금연실
에어컨
전자레인지
패밀리 룸
유용한 정보
호텔 스타일
저렴한
호텔 등급
위치
전체 보기
46자동차를 탈 것을 추천함
등급: 46/100
28음식점(1km 내)
1음식점(1km 내)
34리뷰
37사진
1질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 3
  • 7
  • 6
  • 7
  • 11
기간
여행자 유형
언어
  • 필터
  • 한국어
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
+3
당신은 당신이 지불하는 것을 얻는다는 구를 압니다. 체크인 과정은 매우 느 렸습니다. 책상 승무원은 항상 이렇게 오랜 시간이 걸리는 관련 프로세스로 게임을 해보려고했지만이 호텔에 처음 머물렀던 적이 없기 때문에 분명히 사실이 아닙니다. 이 호텔은 이전에는 Days Inn 이었지만 샴페인으로 여행 할 때는 몇 번 거기에 머물렀습니다. ABVI가 언제 부동산을 구입했는지는 모르지만 그 이후로 수리 나 청소를하지 않은 것은 확실합니다. 2 개의 현관 중 하나가 고장 나서 위층 복도의 조명이 매우
더보기
나는이 일이 일어 났을 때 나는 5 성급 호텔에 머물지 않을 것이라고 생각한다. 그리고 우리는 다른 호텔이 갑자기 "유지 보수"를 위해 문을 닫았 기 때문에 우리가 운이 좋았다고 생각했습니다. 이 장소는 내가 나의 행운의 별을 세고 있어야 할 정도로 내가 전제에서 가능한 최종 예약을 얻고 있었다라는 것을 알리게했다. 처음으로 복도를 걸어 내려 가자 마자이 모든 것에 대해 운이 좋은 것은 없었습니다. 그것은 절대적으로 두드러졌다. 그것은 누군가 그 전날 그것을 아래로 씻어 내었던와 모든
더보기
아메리카스 베스트 밸류 인의 Front Desk Mohan P의 답변
2018년 11월 23일 답변 완료
I am so sorry that you had such a bad experience. I was working that night. I'm not sure if I was a little late or something that day but I do recall seeing you one time when you handed me the key and told me that the hotel was just gross. I hadn't had a chance to help you by moving rooms because I never got a call. I never heard of any bugs in the room, I checked the room after you left thoroughly and didn't find anything gross or unusual so I am confused. I'm very sorry that things didn't go the way that you wanted but sir I could have possibly helped you had you came down before you made the executive decision to leave, I may have had a cancellation, someone may have had car troubles and couldn't make it. I couldn't help you because you never told me anything. I'm sorry again and I am willing to give you a suite at 35% off if your ever in the area again so that we can try and change your mind about our hotel! Sorry for the inconvenience, Front Desk ABVI Champaign
더보기
제가 시험을 위해 이곳에서 공부하는 동안 열쇠가있는 누군가가 들어가려고했습니다. 그들이 임대 한 것이 내 잘못이라고 말한 프론트 데스크에 전화 했어! 방을 다른 사람에게. 그리고 나서 그는 나에게 입을 막으라고 말했고 아무 일도 일어나지 않았다. 그의 이름은 mauhn입니다. 그 다음, 내가이 쥐새끼 구멍에 여기 붙어있어서, 아니, 나는 다른 방을 얻을 수 없었다. 나는 마침내 모든 것을 잠그고 잠을 자려고했고, 어떤 부부는 싸우고 내 방에 들어가려고 노력했다. 그는 mbeatingn했다!
더보기
아메리카스 베스트 밸류 인의 Front Desk Mohan P의 답변
2018년 11월 23일 답변 완료
I am so very sorry for your experience here! This is something that could happen anywhere, I've worked at Ramada's that had this happen a time or two so I'm not justifying this at all but I am saying that I am very sorry and it hasn't happened since that night. I am sorry that you went through this situation honestly and I would like nothing more for that day to have never have happened but I cannot! You won't read this in any of the other reviews because this isn't tolerated here at America's Best when someone acts this way we ban them from our property and they aren't allowed back. I can't change the bad night you had. I can change any future stay you will have. I am here to offer you 35% off in our Jacuzzi suite for one night of rest and relaxation. It may not be much to compensate for your fear but I have worked here for over 2 years and these incidents happened everywhere I have worked once in a blue moon and I am very sorry. I am trying to change your opinion and I would have walked you out that night if you had called down and asked or I would've had my boss walk you out. If it was that bad, or if it ever gets that bad anywhere I know how bad my anxiety is and I can imagine this situation-- ask for help! Thank you, ABVI Front Desk
더보기
우리는 방과 예의의 품질에 약간 실망했다. 헤어 드라이어를 가져 갔고 교체하지 않았습니다. 우리가 커튼을 끝까지 막을 수 없도록 방 안의 샤워 막대가 떨어졌습니다. 양탄자는 더러 웠고 화상 자국이있었습니다. 긍정적 인 점은 그것이 74에 가까웠고 가격은 가치 였지만 우리는 우리가 지불 한 것을 얻었습니다. 우리는 인디에 여러 번 여행하고 샴페인에 머물며 우리가 마침내 우리를 위해 일할 장소를 찾았지만 우리의 모습은 계속 될 것이라고 생각했습니다.
더보기
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
아메리카스 베스트 밸류 인의 Desk Clerk Mohan P의 답변
2018년 11월 23일 답변 완료
I'm sorry to hear that you weren't pleased with your stay. I'd love to change your mind if you let us, please give me the opportunity I'm offering you a night or two with 35% off in our suite, with a large spa tub. Smoking or non-smoking option for true relaxation. Please accept and come stay with us again! Sorry for the inconvenience, ABVI Management
더보기
이 속성은 너무 자주 실행되지 않습니다. 그들은 바닥에 부서진 창문과 죽은 바퀴벌레가있는 방을 나에게 주었다. 인접한 방의 문은 의자로 닫혀있었습니다. 나가 안전하지 않게 느끼고 기 3 주 후에 나 떠나고, 나는 해결책 또는 사과를위한 매니저에 의해 아직도 연락되지 않았다. 프론트 데스크에 전화 할 때 켈리가 전화를 끊습니다. 이것은 용서 할 수 없으며 결코 다른 레드 라이온 호텔에 머무를 수 없습니다.
더보기
아메리카스 베스트 밸류 인의 Front Desk Mohan P의 답변
2018년 11월 23일 답변 완료
I'm sorry but we don't have a clerk named Kelly. We haven't had a clerk named Kelly in the 2+ years I've worked here. I'm sorry but can you please give us another chance to show you a different version of the hotel. We have never had anyone tell us we had roaches on the floor. I can't put my finger on this but a year later I'm offering you an apology and I'm asking you please come back and let me give you 50% off on a jacuzzi suite where you will feel completely safe, and you'll enjoy the huge spa bath and a screen in the window, top floor room with no other doors. It hurts me that we never saw this and weren't able to help you out more! Thank you and so sorry for these inconveniences, ABVI Management
더보기
이전
앨범 카테고리
모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사
Whatever this is on the wall.
The bathroom towel rack.
The chain lock, shortly before if fell out of the door.
The carpet next to my bed.
The hole in the wall next under the lamp next to my bed.
이전다음
123456
what is the charge for pets
I'm sorry we are a pet free establishment.
0표
이전다음
11
가격대
US$49 - US$92 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
다음의 이름으로도 알려져 있습니다
days inn champaign hotel champaignchampaign days inn
예전 이름:
Days Inn Champaign
위치
미국일리노이Champaign-Urbana섐페인
객실 수
42
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기