지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

레지던스 인 바이 메리어트 체리힐
Residence Inn Cherry Hill Philadelphia

개요
호텔 웹사이트 방문
1821 Old Cuthbert Rd, 체리 힐, NJ 지도 보기
이름/주소 (현지 언어)
편의 시설
무료 와이파이
무료 주차
조식 포함
수영장
금연 호텔
스위트
피트니스 센터
3성 숙박 시설
추가 정보
호텔 웹사이트 방문
레지던스 인 바이 메리어트 체리힐의 프로모션
스폐셜 프로모션:패키지 딜
호텔 패키지
호텔 특가
소개
호텔 등급
연락처 정보
시설 정보
호텔 시설
무료 주차
수영장
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
조식 포함
헬스장/피트니스 센터
금연 호텔
다국어 구사 가능 직원
드라이클리닝
반려동물 허용
세탁 서비스
셀프 서비스 세탁
실외 수영장
인터넷 사용이 가능한 비지니스 센터
전자레인지
회의실
휠체어 접근 가능
음식점
객실 유형
간이 키친, 스위트, 금연실, 패밀리 룸
호텔 등급
연락처 정보
객실 유형
간이 키친, 스위트, 금연실, 패밀리 룸
객실 수
96
가격대
US$95 - US$173 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
장소
미국 > 뉴저지 > 체리 힐
인근
주변 호텔8곳의 주변 호텔 모두 보기
익스텐디드 스테이 아메리카 필라델피아 - 체리힐
116건의 리뷰
0.25km 떨어짐
WoodSpring Suites Cherry Hill
17건의 리뷰
0.54km 떨어짐
스테이브리지 스위트 마운트로럴
507건의 리뷰
2.67km 떨어짐
이코노 로지 마운트로럴
86건의 리뷰
2.67km 떨어짐
주변 음식점286곳의 주변 음식점 모두 보기
The Farm and Fisherman Tavern & Market
231건의 리뷰
1.01km 떨어짐
A Little Thai Kitchen
38건의 리뷰
1.33km 떨어짐
Eden Korean Restaurant
13건의 리뷰
1.12km 떨어짐
Zushi Dozo Japanese restaurant
14건의 리뷰
1.24km 떨어짐
주변 관광명소24곳의 주변 관광명소 모두 보기
Garden State Discovery Museum
228건의 리뷰
1.24km 떨어짐
Danzeisen & Quigley
11건의 리뷰
0.31km 떨어짐
Forgotten Boardwalk Brewing
27건의 리뷰
0.98km 떨어짐
Bury The Hatchet Cherry Hill
231건의 리뷰
1km 떨어짐
246리뷰
116사진
2질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 69
  • 78
  • 47
  • 31
  • 21
기간
여행자 유형
언어
  • 기타 언어
  • 필터
  • 한국어
다음을 언급하는 리뷰 보기
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
저희는 이곳에 이틀 밤을 가족 여행. 이에 강을 건너 뉴저지, 하지만 상대적으로 빠른 드라이브 (20 분) 필라델피아 다운타운. 갈 수 있는 좋은 호텔 - 바로 옆에 있는 고속도로, 고속도로를 타고 호텔로 가는 필요하지만 주위에 운전 에 많은 원. 방은 매우 좋았고 구성 - 저희는 2 퀸 소파 침대가 있고, 욕실도 2 등. 개인 정보 보호와 개인 욕실 문을 마스터할 수 있는, 다른 일부 개인 정보 보호 영역이 뉴퀸펍은 위층 다락방 도 제공. 방에는 주방, 포함한 전체 - 적당한 크기의 냉장고와 오
더보기
레지던스 인 바이 메리어트 체리힐의 General Manager cherryhillgm의 답변
2017년 8월 5일 답변 완료
Dear SnowyShasta, Thank you for taking the time to review our hotel on Trip Advisor. I am glad you apprecioated the layout of our rooms. We have the ability to have that layout because our rooms are significantly bigger than your usual Residence Inns. I am so sorry that you feel our hotel is "run down". We have a solid preventative maintenance process, and it seems like we missed the beat with a few items in your room. You will be happy; however, to hear that we are undergoing a full renovation this November. In regards to the wifi policy, device limits are set based on the size of the hotel. It is not something I have control over. However, if you come back to the area, please feel free to reach out to be personally. I am sure we could work something out for more than three devices for you. Thanks again for reviewing and have a wonderful day! Cat N General Manager
더보기
레지던스 인 바이 메리어트 호텔이 깨끗하고, 편안하고 훌륭한 직원들 중에서 최고는. 이 방은 긴 복도 를 걸어서 문 밖에 있는. 전체 크기를 드립 커피 포트. 제가 가장 좋아하는, 가까이 있습니다. 나는 내가 묵을 수 있는 모든 것을 확인하는 경우, 한 건 전혀 없었어요. 다시 가고 싶네요.
더보기
레지던스 인 바이 메리어트 체리힐의 General Manager cherryhillgm의 답변
2017년 8월 5일 답변 완료
Dear B D, Thank you so much for your kind words! I am thrilled that you enjoyed your stay! Come back and see us again soon! Cat N General Manager
더보기
7월 4일의 휴가 동안 있었습니다. 처음에 도착했을 때 저는 아래층 욕실에 샤워 커튼 에 곰팡이가 있었는데 앞면 및 피지 이다. 없다는 것이 청소할 수 없었습니다. 다음 날 아침에 이야기 할 변경할 수 있습니다. 다음 날 아침, 아무것도 없습니다. 누군가가 와서 저녁에 다시 전화를 했는데 다음 한 변경되지 않지만 바로 옆이라 깨끗한 커텐을 더 이상 필 수 밖에. 우웩! 이 같은 저녁 같은 것들이 이제 거의 막혀 욕실 욕조 물 잔류 전기를 방전시킵니다. 사용할 수 없습니다. 다음 날 돌아올 때 에는
더보기
레지던스 인 바이 메리어트 체리힐의 General Manager cherryhillgm의 답변
2017년 7월 20일 답변 완료
Dear Monika C, Thank you for taking the time to write a review on Trip Advisor. I sincerely apologize for the poor experience you had. I can assure you that we have a high standard of cleanliness at our hotel. While we do have a high standard, please understand that sometimes things do get missed. I cannot apologize enough for the issue you had with your shower curtain. Yes, we had run low on shower curtains and I take full responsibility for that. We had called your room in the morning to let you know it would be changed for you as soon as we were able to pick some up; but you may have been out of the room at this time. Your shower curtain was replaced with a brand new one once we were able to purchase some. I was never made aware of the issue regarding ants in your room until after you checked out. If we were aware of the issue while you were here, we would have been able to take care of it for you. We never stated that you would get top treatment if you were to return. We stated that we would ensure your hotel room exceeds the standards you have come to expect from Marriott. I again, sincerely apologize for the issues you had with your stay; and I hope you have a great rest of the week! Cat N General Manager
더보기
클럽 하우스는 식당에 리모델링. 프론트 데스크 직원들은 매우 도움이 되었습니다.

방은 또 다른 이야기.
이 곳은 원래의 발자국을 1990. 할 수 있는 이유는 우리가 마지막으로 개조 된 방은 웹 사이트 수 없습니다.

하우스 키핑 이 부족했다. 제가 있는 동안 이 호텔에 묵지 않았다 해 깨끗하고 잘 도 했습니다.

저는 평생 플래티넘 회원이 사용하면 아프지 말고, 하지만 나는 이 호텔을 추천하지 않습니다. 변경다른 영역에서 선택할 수 있습니다. 메리어트 하다: - (
더보기
레지던스 인 바이 메리어트 체리힐의 General Manager cherryhillgm의 답변
2017년 6월 4일 답변 완료
Dar Michael K, Thank you for staying with us! I am appalled to hear about the issues you had with your room! I will absolutely be addressing this immediately with our housekeeping team to ensure we correct these issues right away. In regards to the renovations of our rooms, they were last renovated in 2011. While we are getting a full renovation at the end of the year, we take great pride in our hotel, and the condition it is in. I can assure you that the issues you had were isolated, and a fluke. They will be addressed and corrected. Please come back and see us again. I can assure you that your issues are not reflective of our hotel by any means. Cat N General Manager
더보기
우리가 축구 의 가족 - 부부 팀과 가족들. 이 호텔을 예약 했을 때는 가는 여행사. 수영장이 있는 일을 모두 닫는 이유? 그리고 직원은? 모든 것을 알기 때문에 한 것이 된 입니다. 레지던스 인 바이 메리어트 스프링 힐에 있는 나의 지난 몇 년 동안 이 한 스위트 에 있는 최악의 경험이었어요. 제가 말하는 공기 - 첫번째 방의 에어컨은 작동하지 않는? 두 번째 방은 좀 더럽고. 전반적으로, 큰 스텝다운에서 이는 사용했다면 귀에 익은 소음보다는!
더보기
레지던스 인 바이 메리어트 체리힐의 General Manager cherryhillgm의 답변
2017년 6월 4일 답변 완료
Dear Bellawatch, I wanted to first take a moment to thank you for staying with us! We deeply value our relationship with our sports teams! I wanted to personally apologize for the pool. We are not authorized to open our pool until Memorial Day. That is beyond my control. I personally authorized our team to utilize the pool for an employee party prior to the pool opening; as a way to reward them for their hard work throughout the year. Since they spend so much of their day at the hotel, I also allowed them to invite their families. I apologize that I am not authorized to open the pool any earlier than Memorial Day. If it came across that we did that purposely, that was absolutely not the case. I was not authorized to open our pool yet; and merely wanted to reward my employees for their hard work. I will absolutely address the issues you had with your room with our housekeeping manager to ensure this issue is isolated! Cat N General Manager
더보기
이전
앨범 카테고리
모든 사진여행자 사진객실 및 스위트식사비지니스 센터 및 이벤트 룸
운영자 제공 사진레지던스 인 바이 메리어트 체리힐
Suite
운영자 제공 사진레지던스 인 바이 메리어트 체리힐
Suite
운영자 제공 사진레지던스 인 바이 메리어트 체리힐
Suite
운영자 제공 사진레지던스 인 바이 메리어트 체리힐
Suite
운영자 제공 사진레지던스 인 바이 메리어트 체리힐
Suite
이전
will need transfer to PHL from this hotel in May...what are mt options??
Not really sure what you are asking. If you are asking if this hotel is close to the Philadelphia airport, I would say not to stay here since there are many hotels a lot closer to the airport. If you have already planned your trip, are staying here, and need transportation to the airport, then call the hotel as they may offer deals or know what options are available. While convenient to 295, NJ turnpike, and other main roads, this would not be the best hotel to stay at if you are going to be in Philadelphia or going to the airport. If you are spending a few days sight seeing in Philadelphia, keep in mind that there is a toll at most, if not all, bridges into PA.
0표
Is there a fee for a small fourteen pound dog?
Hi, thanks for your question! Yes, we charge a $100.00 non refundable fee. Marriott's policy is we have to have the room shampooed and exterminated each time there is an animal in a room to ensure our rooms are kept clean and flea free for our future guests. Please let me know if you have any additional questions. Regards, Nathan Stephens General Manager
0표
모든 답변 보기
이전다음
11
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기