지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

브라이어우드 스위트
Briarwood Suites

개요
호텔 웹사이트 방문
호텔 이메일
7740 SE Powell Blvd, 포틀랜드, OR 지도 보기
이름/주소 (현지 언어)
편의 시설
무료 와이파이
무료 주차
에어컨
금연 호텔
스위트
다국어 구사 가능 직원
애완동물 허용
2성 숙박 시설
추가 정보
호텔 웹사이트 방문
소개
호텔 등급
연락처 정보
시설 정보
호텔 시설
무료 주차
무료 초고속 인터넷(Wi-Fi)
객실 내 냉장고 구비
금연 호텔
다국어 구사 가능 직원
반려동물 허용
셀프 서비스 세탁
에어컨
전자레인지
콘퍼런스 시설
휠체어 접근 가능
수영장
음식점
헬스장/피트니스 센터
객실 유형
금연실, 스위트, 패밀리 룸, 흡연 객실 이용 가능
호텔 등급
연락처 정보
객실 유형
금연실, 스위트, 패밀리 룸, 흡연 객실 이용 가능
객실 수
39
가격대
US$67 - US$97 (스탠다드룸 평균 요금 기준)
장소
미국 > 오리건 > 포틀랜드
인근
주변 호텔148곳의 주변 호텔 모두 보기
이코노 로지 이스트 포트
31건의 리뷰
0.88km 떨어짐
Motel 6 Portland Mall
32건의 리뷰
2.79km 떨어짐
Chestnut Tree Inn Portland Mall 205
155건의 리뷰
2.89km 떨어짐
홀리데이 인 익스프레스 포틀랜드 I-205 스타크
1,016건의 리뷰
2.93km 떨어짐
주변 음식점4,867곳의 주변 음식점 모두 보기
Best Baguette
20건의 리뷰
0.45km 떨어짐
Izzy's Pizza Restaurant
13건의 리뷰
0.45km 떨어짐
The Farm House
9건의 리뷰
0.36km 떨어짐
Chungdam Korean Fusion Restaurant
6건의 리뷰
0.16km 떨어짐
주변 관광명소1,054곳의 주변 관광명소 모두 보기
Mount Tabor Park
255건의 리뷰
2.33km 떨어짐
Fubonn Shopping Center
16건의 리뷰
0.72km 떨어짐
Academy Theater
9건의 리뷰
2.44km 떨어짐
KingPins
8건의 리뷰
1.18km 떨어짐
57리뷰
58사진
0질문 및 답변
0객실 팁
여행자 평가
  • 16
  • 6
  • 12
  • 8
  • 15
기간
여행자 유형
언어
  • 필터
  • 한국어
다음을 언급하는 리뷰 보기
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
살기 힘든. 우리는 체크인의 시간 이내에 떠났다. 음식은 방에 남아 있었다, 마루와 가구에 더러움이 있었다. 시트와 침대보는 더러워졌습니다. 밖에 노숙자가있었습니다. 우리는 밤늦게까지 머물기 위해 다른 곳을 빨리 찾아야했다. 우리는 돌아 오지 않을 것이다.
더보기
브라이어우드 스위트의 Guest Relations Manager Param_Hotel_Group의 답변
3주 전에 답변함
Thank you for sharing your opinion about our hotel! We are deeply sorry that you had a poor experience here at The Briarwood. The facilities that were made available to you were not in proper condition when you checked in. After interviews with staff we have since determined the reasons why a room that was simply not ready for guests was rented anyway, but this does not in any way excuse the fact that you were not provided the quality lodgings and high level of hospitality you were entitled to, and for you to have to find another property to stay at for the night at such a late hour was an inconvenience that you should have never had to deal with. We failed in our efforts to meet your needs and expectations and this is entirely our responsibility. We were more than happy to process your refund for you and we hope the other establishment that you selected was satisfactory. We also appreciate you sending the photos that you took of the room to us. These have been forwarded to the ownership for further review. We regret that we disappointed you and we would like to extend to you our sincere apologies. Thank you again for your review. Feedback from our patrons, positive and negative, is our best guide on how to constantly improve. We wish you well in all your future travels.
더보기
머물기 좋은 곳. 아주 좋은 방, 매우 편안한 침대, 매우 친절하고 매우 도움이되는 직원. 넓은 객실과 매우 편안한 숙박 시설. 내 돈을 위해 이것은 최고 수준입니다. 조용하고 편리한 위치.
더보기
브라이어우드 스위트의 Guest Relations Manager Param_Hotel_Group의 답변
4주 전에 답변함
Thank you for your kind comments! We were glad to read that your experience with our personnel was a positive one and that the room and amenities met with your approval. We are also happy to know that our location was convenient to your needs and that you felt our prices were competitive. We want all of our patrons to enjoy the best hospitality that we can offer and it is always pleasing to see when our efforts have been a success. We appreciate you staying at The Briarwood Suites and we hope we will always be your first choice for lodgings whenever you visit The Rose City.
더보기
안녕하세요, 저는 한 달에 두 번 정도 여기에 머물러 있으며 항상 받아 들일 만합니다. 프론트 데스크 직원은 항상 친절하고 도움이되었습니다. 가격은 공평하고 객실은 깨끗하며 매우 조용합니다. 객실이 크고 최신 상태이기 때문에 실제로이 지역의 다른 모텔보다 훨씬 더 나은 가치가 있습니다.
더보기
브라이어우드 스위트의 Guest Relations Manager Param_Hotel_Group의 답변
2018년 10월 26일 답변 완료
We value your feedback! We are happy to know that you enjoy staying at The Briarwood Suites. We were pleased to see that your experiences with our front desk associates have been positive, that the facilities are to your liking, and that you feel that our prices are competitive. We strive to provide all of our guests with clean and comfortable accommodations coupled with quality service and we are always glad to hear when we have succeeded. We appreciate your continuing patronage and we look forward to being able to offer you our hospitality again often.
더보기
Jane m 및 r 이라고 할 수 있는 자동판매기 어떤 마치코 오. 이러한 나의 선택 에 근거한 평가, 그 이유는 내가 여행 가지 변경 날짜를 알 때 응답. 일부 사이트로 모든 방에 부엌이 있는데, 유럽식 조식, 그리고 커피. 하나의 웹 사이트도 있다고 아침 신문. 모든 것을 더 이상 사용할 수 있는. 벌거 벗어 대해 살펴보겠습니다. 커피 만, 사무실에서 로비 7:00 ' 틸 11:00. 프리미엄 케이블 채널이 아날로그 안테나. 나는 프론트 데스크에 문의 하여 원격 tv. 제 방에는 라디오 시계
더보기
브라이어우드 스위트의 Public Relations Manager Param_Hotel_Group의 답변
2018년 2월 13일 답변 완료
We welcome your comments! We were sorry to read that your time with us was less pleasant than it could have been. All of our patrons deserve to enjoy clean and well maintained rooms where they can relax and feel like they are at home. We regret that certain online sources contained erroneous information about the property. We do our utmost to provide accurate descriptions to Internet booking outlets but ultimately what they publish is out of our direct control. We apologize that the issues that you brought to the front desk's attention were not responded to promptly. Since the time of your stay we have replaced nearly our entire staff. We believe that our new team of hospitality associates will be more diligent and better prepared to serve our guests' needs. We thank you again for sharing your opinion here on TripAdvisor.
더보기
첫 번째는 카운터 뒤에 여자 도 아주 밝고 도움이 라고 생각했습니다. 나의 방으로 가서 객실 카드. 첫 번째 것은 굉장히 강한 냄새가 나는 방 endured ented. 나는 창문이 여는 것이 도와주어 방을 환기 시키는 게. 바람이 부는 날이 하루 이상이 호텔 객실 창을 열 수 있습니다. 다음에 가서 화장실 벽에 거미줄 및 기타 설명할 수 있을 것! 바닥 청소를 하지 않은 화장실 문 뒤에 있는 버그 도 팔고, 목욕 타월도 비 - 하지만 손 닦는 수건 들이 있었다. 카페트는 얼룩져 더럽고 낡은 대부
더보기
브라이어우드 스위트의 Guest Relations Manager Param_Hotel_Group의 답변
2018년 2월 13일 답변 완료
We are grateful for your feedback! We were sorry to see that the condition of the room you were checked in to was so unsatisfactory. You should have had a different room that was to your liking made available immediately or you should have received a prompt refund without argument. Each of our guests is important and they deserve to enjoy lodgings that are comfortable and clean. We failed in our efforts to provide you with the kind of stay that you expected and we wish to offer you our sincere apologies. Since the time of your unfortunately shortened visit nearly all of our personnel have been replaced with new hires. We believe that the hospitality associates we have added to our team will be more effective in meeting our guest's needs and responding to their concerns. We truly appreciate you taking the time to provide this constructive criticism of our establishment. Frank and honest responses from our patrons is the best way for us to know what we are exceeding at and where we need to redouble our efforts. We hope that even if you will be seeking accommodations elsewhere that you will still take the opportunity to visit The Rose City often.
더보기
앨범 카테고리
모든 사진객실 및 스위트
운영자 제공 사진브라이어우드 스위트
운영자 제공 사진브라이어우드 스위트
운영자 제공 사진브라이어우드 스위트
운영자 제공 사진브라이어우드 스위트
운영자 제공 사진브라이어우드 스위트
이전다음
11
귀하의 트립어드바이저 리스팅이 맞습니까?
이 시설의 오너이거나 운영자입니까? 리뷰에 대한 답변 등록, 프로필 업데이트 등의 서비스를 누리려면 리스팅을 신청하십시오. 내 리스팅 신청하기