지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
리뷰 필터하기
532개 결과
여행자 평가
446
46
19
13
8
여행자 유형
기간
언어모든언어
기타 언어
446
46
19
13
8
여행자 의견 보기:
필터
리스트 업데이트 중...
532건의 리뷰 중 2-7
이 리뷰는 영어에서 번역되었습니다. 리뷰 원문 보기
2013년 2월 14일에 작성.

사이클론이 지나간 3일 후, 크리스마스 시즌에 로열 다부이 리조트에 갔습니다. 사람들이 대부분 예약을 취소해서, 다른 섬에서 손님들을 보내기 전까지 며칠 동안 그곳에는 남녀 세 쌍만 있었습니다. 사이클론 때문에 섬에 있는 나무가 모두 쓰러져 섬은 온통 흙바닥이었습니다.
음식은 보통 수준이지만 다 그런 건 아닙니다. 피자와 햄버거는 가격에 못 미치는 수준이었으니까요. 크리스마스 날도 다른 날과 다름없었고 특별한 것은 없었습니다. 못쓰게 된 크리스마스트리 정도만 오늘이 크리스마스라는 것을 떠올리게 했습니다. 침대는 한쪽이 꺼져서 못쓰게 된 지 한참 지난 것 같았습니다. 예약한 비행기가 사이클론에 피해를 당해 육로로 가야 했습니다. 시간 반 거리였는데 악몽 같았습니다. 보트도 부서져서 대대적인 수리가 필요했습니다. 미리 냈던 비행기 요금을 환불해주겠다고 했는데 6주가 지나도록 질질 끌고 있네요. 좀 더 얘기하자면, 이곳은 리쿠리쿠 리조트에 크게 못 미칩니다. 돈 낭비하지 마세요. 매물로 내놓은 상태라 운영도 잘 안됩니다.

1  Kathy C님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.리뷰 원문은 www.tripadvisor.com.au에서 영어로 포스팅되었습니다. 리뷰 원문 보기
로열 다부이 아일랜드 리조트의 Davui_Marketing님(Owner)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2013년 2월 17일 답변 완료
Google 번역기

Bula Vinaka Kathy,

It was very unfortunate that our aircraft was damaged in the Category 4 cyclone that hit Fiji mid December 2013. The cyclone left a trail of destruction, which saw many small aircraft damaged beyond repair and also the closure of a number of resorts. We count our blessings that the only damage we received was to our gardens.

Due to Tropical Cyclone Evan all domestic aircraft were grounded until assessed and cleared by civil aviation authorities. Our craft was amongst those that suffered damage and was therefore out of action unexpectedly. We were fortunate in that we could still get guests to the island via road transfers. Road transfers aren't ideal when anticipating a 30-minute flight and we are as disappointed in the weather during that time as much as you were.

Luckily in your case we were able to have the car meet you when you got off your flight at 530am to bring you directly to the jetty for the boat ride to the island. We had arranged this immediate departure for you (as we did for other guests) to try to minimise any delays. I believe in your case the transfer actually got you to Royal Davui a little ahead of the normal time had you waited for the scheduled plane/launch transfer.

With the road portion we are at the mercy of the third parties that operate the vehicle transfers. However, in your instance, due to the disruption caused by the cyclone, whilst no fault of any party, we still only charged you the plane/launch price which is less expensive than the road/launch price. We are disappointed that you are unhappy with this goodwill gesture on our part.

We have since purchased a new aircraft, which is now in Fiji and undergoing all the required paperwork to put it on the Fiji register to operate as a commercial plane. We expect this to be complete by the end of February.

Although the cuisine was not consistent with your expectation, please understand we must cater to a wide range of guest requests and tastes and always ensure there are a variety of options available for all meals.
We are surprised you state that Christmas Day was the "same as any other day" with "nothing special at all". We served a special Christmas dinner, which you would recall, but just in case, below is extensive menu for the special dinner served on Christmas:

Christmas Dinner
Amuse Bouche
Rich Pumpkin & Coconut Soup
followed by
Seared Scallop With Minted Pea Puree & Lemon Zest
followed by
Slow Roasted Salt Bush Pork, Bok Choy, Star Anise & Cinnamon Syrup

To Start
Mild Spiced Calamari, Snake Bean & Roasted Tomato Salad
Organic Garden Vegetable Antipasto, Feta Salad, Olive Oil & Balsamic Vinaigrette

To Continue
Local Cane Glazed Smoked Ham, Pumpkin & Carrot Baton, Moca, Pineapple Relish
Roast Chicken With Stuffing, Candied Yams, Snake Beans, Gravy & Cranberry
Chargrilled Prosciutto Wagyu Beef, Garlic & Coriander Mash, Okra, Prawn Butter

To Finish
Christmas Pudding, Coconut Custard, Ice Cream
Age-Old Bread & Butter Pudding, Caramel Sauce, Ice Cream
Fruit Platter

We are disappointed you note you were not happy with the villa and also a little surprised as your check out comments rated the accommodation as 9/10 which seems significantly higher than the review you've detailed above. As always we hope any issues with expectations not being met are addressed at the time rather than retrospectively as we're not in a position to assess or address concerns post stay.

We take great pride in our Villas and are constantly upgrading and maintaining them to ensure we continue to get the high scores of satisfaction that you yourself gave us. On your resort comment card you had marked your overall rating of your experience with us of 8.45 out of 10 (the equivalent to a "very good" experience). This also seems to be in conflict with the level of dissatisfaction you are expressing in this forum.

You suggestion that our 100% privately owned resort is for sale is in fact 100% inaccurate. I can assure you, our past and future guests that our beautiful island resort is not for sale.

Christopher Southwick
Royal Davui Island Resort - Fiji

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
2017년 8월 3일에 작성.

숙박 날짜: 2017년 7월
여행 유형: 커플로 여행함
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
2017년 8월 2일에 작성. 모바일

숙박 날짜: 2017년 7월
여행 유형: 커플로 여행함
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
2017년 7월 26일에 작성. 모바일

숙박 날짜: 2017년 3월
여행 유형: 커플로 여행함
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
2017년 7월 25일에 작성.

숙박 날짜: 2017년 6월
여행 유형: 커플로 여행함
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
리뷰 더보기