지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
트립어드바이저에 지불하는 금액이 표시된 가격 순서에 미치는 영향입니다. 객실 유형은 다를 수 있습니다.
리뷰 (2,190)
리뷰 필터하기
2,190개 결과
여행자 평가
1,729
338
74
28
21
여행자 유형
기간
언어모든언어
기타 언어
여행자 평가
1,729
338
74
28
21
여행자 의견 보기:
선택한 필터
필터
리스트 업데이트 중...
2,190건의 리뷰 중 18-23
2016년 11월 22일에 작성. 모바일

수중환경이 너무 좋았어요~
무료 익스커션도 너무 좋았고, 맛사지도 최고였어요. 다만 올 인클루시브지만 룸서비스는 불포함이었던게 아쉬웠지만,직원들도 너무 친절하고 방에서 인도양의 수평선을 바라보면서 최고의 허니문을 보냈어요. 의무실에도 몇번 갈일 있었는데 닥터도 친절하셨음.

숙박 날짜: 2015년 12월
여행 유형: 커플로 여행함
syung215님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
센터라 그랜드 아일랜드 리조트 & 스파의 Machchafushi님(General Manager)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2016년 11월 24일 답변 완료
Google 번역기

Dear Erin K

We thank you for taking time to convey this beautiful feedback on our resort and thank you so much for staying with us at Centara Grand Island Resort & Spa Maldives.

We have already passed your feedback to all staff at our resort and they are so delighted to hear about your post. We assure you that, we value your reviews and we will work to address and improve the areas you have highlighted. For us it is always a pride to see a happy guest and this is exactly what we strive for, that is, to create an experience that will be memorable to you.
Once again many thanks for this sweet feedback, we are all smiles! We look forward to welcome you back at Centara Grand Island Resort and Spa again for another unforgettable experience with us.

Sincerely,
Team Centara Grand Island Resort & Spa Maldives

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
2016년 9월 10일에 작성.

2015년 12월 말 여행.

환상적인 수중환경을 갖추고 있고 조식부페, 이태리식당, 태국식당 모두 훌륭합니다.

하루 1번씩 하는 무료 익스커션중 고래상어는 단연 최고.

거북이 투어는 날짜가 안맞아 못했지만 꼭 하시길 권합니다.

몰디브 스노클링, 다이빙 정말 너무너무 그립습니다.

객실 관련 팁: 가장 먼 바다를 보는 객실이 좋습니다. 식당과 가장 먼 객실 추천.
숙박 날짜: 2015년 12월
  • 여행 유형: 가족과 여행함
    • 가격
    • 객실
    • 서비스
SJK136님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
센터라 그랜드 아일랜드 리조트 & 스파의 Machchafushi님(General Manager)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2016년 9월 13일 답변 완료
Google 번역기

Dear Guest,

We are pleased and much more happier to know that you have enjoyed your recent holiday in the Maldives. Moreover, thank you for choosing Centara Grand Island Resort & Spa your holiday destination. Rest ensured, that we will take your comments for further encouragement within the team to ensure personal service and warm welcome for your next visit.


Once again many thanks for this awesome feedback and we look forward to welcome you back at Centara Grand Island Resort and Spa in the future.
Sincerely,

Team Centara Grand Island Resort & Spa Maldives

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
2015년 9월 29일에 작성.

올인클루시브 리조트를 찾고있어서 선태했는데
다른 올인리조트보다 저렴한 가격에
시간대만 맞으면 이용할 수 있는 무료 익스커션까지,
방도 지금은 리모델링해서 더 좋아졌다고 합니다.

식당은 타이는 별로였지만 이태리 식당이 괜찮아서
문열기 전부터 줄서서 있을 정도였습니다.
부담없이 먹고 마시고 쉬기 좋은 곳이에요

숙박 날짜: 2014년 10월
  • 여행 유형: 커플로 여행함
    • 가격
    • 청결도
    • 서비스
silverpang님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
센터라 그랜드 아일랜드 리조트 & 스파의 Machchafushi님(General Manager)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2015년 10월 2일 답변 완료
Google 번역기

Dear Silverpan,

Warm greetings from Centara Grand Island Resort & Spa, Maldives
We are so grateful for your comments about our Resort and we thank you for choosing to stay with us at Centara Grand Island Resort & Spa Maldives.

We would like to express our appreciation for taking time to convey your feedback on our services and our resort and we believe your feedback would give confidence and contribute to encourage our team to strive harder to improve the quality of services we provide.

We value and appreciate your suggestions and we are glad to note that, you believe, that we are the best all-inclusive resort in the Maldives. We are delighted to know that you loved our restaurants and the choice of dishes we have designed on our menus for you.

Once again many thanks for the wonderful feedback and valuing our service at Centara Grand Island Resort & Spa Maldives. We look forward to welcome you back with us soon.

Sincerely,

Team Centara Grand

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
2015년 9월 20일에 작성.

신혼여행으로 럭셔리선셋워터빌라에 4박 묵었습니다.
처음부터 올인클루시브 리조트를 찾은터라, 같은 계열의 라스푸시 리조트와 비교해봐도
가성비가 좋아보여 선택했고, 후회는 없었습니다.
시간대만 잘 맞으면 무료로 이용할 수 있는 익스커션도 마음에 들었구요
타이레스토랑의 경우 입맛에 맞지 않아 1번만 이용했지만 이탈리아 레스토랑은 맛있어서
자주이용했습니다.
룸컨디션도 좋고, 바다도 이뻐 다음에도 또 오고싶은 곳이에요

숙박 날짜: 2014년 10월
pelangi84님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
센터라 그랜드 아일랜드 리조트 & 스파의 Machchafushi님(General Manager)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2015년 9월 26일 답변 완료
Google 번역기

Dear Pelangi

Warm greetings from Centara Grand Island Resort & Spa, Maldives

We are so grateful for your comments about our Resort and Maldives and we thank you for choosing to stay with us at Centara Grand Island Resort & Spa.

We thank you for taking time to convey another beautiful feedback on our services and believe your feedback would give confidence and contribute to encourage our team to strive harder to deliver better quality services. We hope your honeymoon with us was memorable.

We appreciate your positive comments as well as those which you have suggested we must improve. On this note, we assure you that, we value your reviews and we will work harder than ever to address and improve all areas you have highlighted.

Once again many thanks for the feedback and valuing our service at Centara Grand Island Resort & Spa Maldives. We look forward to welcome you back with us soon for a better experience.

Sincerely,

Team Centara Grand

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
2015년 8월 13일에 작성.

일단 좋았습니다만, 몰디브였기에 좋았던게 아닐까하는 생각도 드네요,
선셋워터빌라에 숙박했구요, 올인에는 엑티비티 몇가지가 포함되어 있어서 좋았습니다.
식당역시 선택의 폭이 있었구요, 바다는 너무 아름다웠습니다.
30분씩매일 제공되는 마사지는 정말 무료(?)가 아니라고 생각될만큼 기대이상이었습니다.
침대가 정말커서,,너무 맘에 들더군요 룸컨디션도 좋았구요~

다만, 하루에 백만원이라는 비용대비, 마사지는 원하는시간잡기가 어려웠고, 우기여서였을까요, 엑티비티는 나갈때마다 번번히 비가오고, 바람이불어 되돌아와야했습니다.(날씨는 리조트의 잘못이아니니까요)다행히 고래상어는 볼수있어서 만족했구요
식당은 3군데였지만 메뉴는 좀 한정적인느낌이었습니다.
타이식당은 모기가 너무많았고, 점심부페는 실망이었으며, 테판야끼는 너무짰습니다.

숙박 날짜: 2015년 7월
  • 여행 유형: 커플로 여행함
    • 침대의 퀄리티
    • 객실
    • 서비스
NNYYIM님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
센터라 그랜드 아일랜드 리조트 & 스파의 Machchafushi님(General Manager)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2015년 8월 21일 답변 완료
Google 번역기

Dear reviewer

Greetings from Centara Grand Island Resort & Spa, Maldives
We thank you for your review and remarks about our Resort and Services. Our mission, has always been to give the best of vacation to our guests and we thank you for choosing to stay with us at Centara Grand Island Resort & Spa Maldives.

We appreciate your time to convey your feedback on our services, and we have already passed your remarks to our team. We are sure that, your feedback would contribute to strive harder to improve the quality in our services.

We would like to see our guest being served beyond their expectation and we apologize if we were not able to make your vacation anything less than “beyond-perfection”. Yes, it is the monsoons, and at this part of the world, weather is unpredictable during this season, and sometimes we may have to experience an unexpected shower.

We would like to assure you that we have taken your feedback very seriously and we are striving hard to meet your expectations. It will be our priority to improve our services to deliver the kind of services you deserve on your next stay with us.

Once again thanks heaps for the review as it would help us to improve the areas you have highlighted. We hope to serve you once again and look forward to welcome you back with us with improvement in all areas, especially on the areas you have highlighted.

Sincerely,

Team Centara Grand

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
리뷰 더보기