예약을 하고 갔음에도 불구하고 에약이 되어있지 않았으며, 방 배정도 바닷가와 정반대로 배정해 놓아 여기를 굳이 예약할 필요가 없었음. 심지어는 마실 물도 한병도 제공하지 않았고 냉장고도 없음. 이것이과연 힐튼호텔인가? 오래되었다는 역사만 자랑할 뿐 이가격에 다시 묵고 싶지는 않은 호텔임.더 보기
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예약을 하고 갔음에도 불구하고 에약이 되어있지 않았으며, 방 배정도 바닷가와 정반대로 배정해 놓아 여기를 굳이 예약할 필요가 없었음. 심지어는 마실 물도 한병도 제공하지 않았고 냉장고도 없음. 이것이과연 힐튼호텔인가? 오래되었다는 역사만 자랑할 뿐 이가격에 다시 묵고 싶지는 않은 호텔임.더 보기
숨기기Dear Soon C
Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor.
I am sorry that you have left the hotel feeling disappointed with all aspects of your stay with us.
Please be assured that I have raised the matter with my relevant Heads of Department and left them with no doubt how imperative it is that we maintain our usual high Standards.
We do take all guest feedback extremely seriously and I very much regret your disappointment on this occasion.
Kind regards
Sascha Koehler
General Manager