지원하지 않는 브라우저를 사용하고 계시므로,트립어드바이저 웹사이트가 올바르게 표시되지 않을 수도 있습니다.당사는 다음의 브라우저들을 지원합니다.:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
가까운 호텔
리뷰 필터하기
7,974개 결과
여행자 평가
2,119
3,318
1,583
616
338
여행자 유형
기간
언어모든언어
기타 언어
2,119
3,318
1,583
616
338
여행자 의견 보기:
필터
리스트 업데이트 중...
7,974건의 리뷰 중 2-7
리뷰 게시 날짜: 2016년 9월 15일 모바일

조식이 참 맘에 들었고
(엄청 영혼이 가득한!!)
방은 첨엔 별로였는데 바꿔달라니까 왠 고궁 같은 느낌의 방 ㅎㅎ 좋았어요
온천도 좋고 야외 테라스(??)에서 햇볕쬐고 누어있는 것도 좋았구요 야외 풀장의 파도도 좋았습니다
매일 아침 조식을 즐긴 후 자유의 다리를 지나면 중앙시장이 바로 만날수 있는 위치도 마음에 들었어요. 부다페스트 자체가 별로 크지않아 도보로 이동해 관광지와 쇼핑을 두루두루 하기 좋았어요.
오래되었지만 전통적이고 고풍스러운 호텔과 정성 가득한 조식들 자유의 다리의 풍경들이 부다페스트에서의 날들을 즐겁게 했습니다 ㅎㅎ

숙박시기: 2016년 8월, 가족과 함께 여행했습니다.
Dream808858님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
다누비우스 호텔 겔러트의 DH_Quality_Manager님(Vendégkapcsolati vezető)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2016년 9월 19일에 답변함
Google 번역기

Dear 다은12255,

Thank you very much for your kind review and generous rating! We were glad to read that you deemed the breakfast plentiful and tasty, and that you enjoyed the river view every day. We will also pass your praising words to our partner bath, they too will be glad to see that you could make the most of your visit to their facilities! We are also glad to see that our location could be so much to your benefit, and that you took the time to explore the capital as much as you could!

All in all, it is a true relief to see that you enjoyed your stay, and gained pleasing memories in Budapest! We are grateful for your enthusiasm, and we would be honoured to welcome you again!

Sincerely,
Gellért Management

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
리뷰 게시 날짜: 2016년 8월 6일 모바일

너무 오래되서 시스템 냉방이 안되고 냉풍기가 비치되어 있습니다
따라서 별로 시원하지 않고 온천욕은 딱히 온천의 느낌이 안납니다 한국과 달라요 다음에는 같은 값이면 다른데로 가렵니다

숙박시기: 2016년 8월, 가족과 함께 여행했습니다.
재윤 김님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
다누비우스 호텔 겔러트의 DH_Quality_Manager님(Vendégkapcsolati vezető)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2016년 8월 15일에 답변함
Google 번역기

Dear 재윤 김,

First and foremost, we would like to say thank you that you took a few minutes and wrote a short review about our hotel here, on TripAdvisor!

We are glad that you discovered this hotel and decided to stay here while you were in Budapest. On the other hand, we are a bit sorrowful to read that you were not really fulfilled with our services neither with the thermal baths. It is woeful to see that you think the baths are dated and need some renovation. As our hotel Gellért is one of the oldest „not rebuilt” hotel in Budapest, it is a unique ultimate occasion to enjoy this „vintage” old charming ambience and old elegant atmosphere of the Gellért. That is why our baths could seem old – fashioned, as well. But our faith is that this old style gives a plus to this hotel. Though, we are sorrowful that we could not satisfy your needs.

Thank you so much again for sharing your thoughts with us. We appreciate your sincerity a lot!

Best regards,
Gellért Management

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
리뷰 게시 날짜: 2016년 6월 14일

오래되었지만 관리가 잘 된 멋진 호텔에서 만족스럽게 묵을 수 있었습니다. 새로 지은 호텔보다 불편한 시설도 있었지만 딱히 불편함을 느끼진 않았어요. 조식도 좋았고 스파랑 연결된 건 더 좋았어요. 스파도 생각보다 방?이 여러개고 탕도 종류가 많아서 하나하나 들어가보는 것 만으로도 재미있었습니다. 다리만 건너면 중앙시장이고 그 앞에서 빅버스 정류장이 있어서 위치도 만족스러웠습니다. 부다페스트 방문 시 재방문의향 있습니다.

  • 숙박시기: 2016년 6월, 커플끼리 여행했습니다.
    • 가격
    • 장소
    • 침대의 퀄리티
    • 객실
    • 청결도
    • 서비스
이 호텔과의 제휴로 수집된 리뷰
255minheek님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
다누비우스 호텔 겔러트의 DH_Quality_Manager님(Vendégkapcsolati vezető)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2016년 6월 16일에 답변함
Google 번역기

Dear 255minheek,

First of all, we would like to say thank you for not regretting your time and sharing your opinion with us here, on TripAdvisor!

We are really happy that you discovered our hotel and decided to choose it as your accommodation during your vacation in Budapest. It makes us glad to read that you were satisfied with almost everything during your stay in Danubius Hotel Gellért. It is also nice that you found the hotel is located in a great area, we hope that you could easily approach Budapest’s most famous sights from here. What is more, we are happy that the breakfast was for your taste, too and you found the dishes delicious. Moreover, it is good to read that you loved the thermal baths as well, we hope that you could spend some relaxing time there! It is a special pleasure for us that you are planning to visit our hotel again during your next journey to Budapest. We assure you that we will wait for you with a friendly welcome!

Once again, allow us to say thank you for your nice words, it means a lot to us when we read such lovely comments like yours. Hope to see you soon!

Warm regards,
Gellért Management

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
리뷰 게시 날짜: 2015년 8월 10일

호텔의 위치는 매우 좋았고 방에서 보는 다뉴브강의 경치도 매우 아름다웠습니다. 호텔은 매우 낡았지만 깨끗하고 유지되고 있습니다. 리노베이션이 된다면 매우 좋겠지만 이 또한 헝가리의 역사를 느낄수 있는 하나의 방법이라 생각하여 불편하지는 않았습니다. 호텔이용객들이 이용할수있는 스파시설은 부다페스트 최고의 스파라 생각되며 좋은 경험이 되었습니다.

  • 숙박시기: 2015년 5월, 가족과 함께 여행했습니다.
    • 장소
    • 청결도
    • 서비스
Paul Y님, 감사합니다.
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
다누비우스 호텔 겔러트의 DH_Quality_Manager님(Guest Relations Manager)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2015년 8월 11일에 답변함
Google 번역기

Dear Paul Y!

At first we would like to thank you that you shared all your thoughts
about your recent stay.
Our aim is to satisfy our guests so we were totally thrilled
as you mentioned that our spa was a great experience for you.
It is also good to know that you enjoyed the view from your room.
Thank you so much that you highlighted it. We sincerely hope you
could discover the whole city and every attraction you wanted and
it would be our greatest pleasure if you could return to us one day
if your travel plans brings you back to our beautiful city.


With warmest regards,

Gellért Management

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
이 리뷰는 영문에서 기계 번역되었습니다. 기계 번역을 보시겠습니까?
리뷰 게시 날짜: 2018년 9월 4일

  • 숙박시기: 2018년 8월, 가족과 함께 여행했습니다.
    • 장소
    • 청결도
    • 서비스
이 리뷰는 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 트립어드바이저 회원의 주관적인 의견입니다.
다누비우스 호텔 겔러트의 DHFrontOfficeManager님(Vezető)께서 이 리뷰에 답변을 하였습니다.2018년 9월 6일에 답변함
Google 번역기

부적절한 답변 신고하기
이 답변은 트립어드바이저 LLC의 의견이 아닌 시설 담당자의 주관적인 의견입니다.
리뷰 더보기