Nasruddin 너무 친절하고 유쾌하고 잘생겼어요! Very good
밤에 말레이시아 도착해서 피곤했는데 숙소 도착하자마자
친절하게 반겨주셔서 기분이 너무 좋고 행복한 여행이 될거같아요!!
2일 머물동안 편하고 즐거운 마음으로 즐기다 가겠습니다
편안한 숙소와 친절한 직원 덕분에 좋은 추억 쌓고 갈수있을것같아서 웃음이 나네요^^ 다음에 또 오고 싶을것같아요 땡큐!!더 보기
- 호텔 특가 보기
- 무료 와이파이
- 무료 주차
- 수영장
- 음식점
Nasruddin 너무 친절하고 유쾌하고 잘생겼어요! Very good
밤에 말레이시아 도착해서 피곤했는데 숙소 도착하자마자
친절하게 반겨주셔서 기분이 너무 좋고 행복한 여행이 될거같아요!!
2일 머물동안 편하고 즐거운 마음으로 즐기다 가겠습니다
편안한 숙소와 친절한 직원 덕분에 좋은 추억 쌓고 갈수있을것같아서 웃음이 나네요^^ 다음에 또 오고 싶을것같아요 땡큐!!더 보기
Dear 160_special_,
Thank you for your kind feedback and also for leaving us with a 5-star review. Rest assured that your recognition towards Nasruddin will be shared with him and we will acknowledge his efforts in living up to Marriots’s values as well
We hope your recent stay was memorable and we looking forward to welcoming you back again, hopefully soon!
Regards,
Jeremy
Guest Experience
큰 기대를 안했는데 모든 직원분들이 상냥하고 친절했다. 자발적으로 팁을 주고 싶을 만큼 로비에서 일하시는 벨보이들도 손님이 필요한걸 캐치해서 짐 옮기거나 문 열어 주는 등등 많이 도와줬다.
조식은 특별하지 않지만 나시르막, 현지식 면요리, 빵, 치즈 등등 골고루 있었고 이틀 연속 먹기에 크게 나쁘지 않았다.
루프탑 바 시그니쳐 칵테일이 인상적이었는데 35-40링깃 정도니까 한번쯤 가볼만 한 것 같다
Dear Koko724,
Thank you for leaving us a 5 star review and for sharing your experience at Le Méridien Kota Kinabalu!
Firstly, allow me to thank you for your kind feedback on our associates, especially on our bellmen that were on standby to assist you as much as possible. At Le Méridien KK, we believe that every guest deserves a memorable experience and your positive comments motivates us to do even better. As for breakfast, we thank you for your honest feedback on our breakfast standard and glad to hear that you were satisfied with our selections of food.
Overall, we are thrilled that you enjoyed your stay, especially our Rooftop's Signature Cocktail. May your future travels bring you back to Le Méridien Kota Kinabalu, see you soon!
Regards,
Geena,
Guest Experience
스스로 느낄 수 있어야 한다. 이곳의 위치는 코타키나발루의 시냐관광을 하기에 최적화되어 있다.게다가 직원들의 친절함은 여행을 만족시키기에 충분하다. 워터프론트를 가고 싶은가? 그렇다면 굳이 워터프론트를 방문하지 않아도 이 숙소에서 숙박하는것만으로도 충분히 느낄 수 있다. 게다가 라운지애서 보는 선셋은 더욱더 황홀감을 느낄 수 있을것이다.
Anyeonghaseyo DayTrip790266,
Gansahanmida for choosing Le Meridien Kota Kinabalu and for taking the time to review us! We are very happy that you enjoyed your recent stay with us, and especially loved our sea view rooms, rooftop bar and location within minutes to the heart of city.
We look forward to welcome you and your loved ones again soon!
Regards,
Jacqueline,
Guest Experience
4인가족이서 트윈룸에 숙박하기 좋았습니다. 더블베드가 2개 설치되어 4명이서 충분히 넓게 잤습니다. 5일간의 숙박에서 조식당은 한번만 갔습니다. 조식당의 음식은 별로였습니다. 그보다 클럽라운지에서 나오는 조식과 석식이 너무 맛있었습니다. 어린아이와의 가족동반에 시간 제한이 없었고, 슬리퍼등의 신발규정도 없어서 좋았습니다. 클럽라운지에서 매일 나오는 식사도 바뀌어서 좋았고, 클럽라운지의 주방장님의 요리가 정말 맛있었습니다. 르메르디앙 투숙시 받았던 선물인 사테와 클럽라운지에서 첫날 먹었던 사테가 같은 것인데 15일간 코타키나발루 여행에서 제일 맛있는 음식 중 하나입니다.
Dear dmltk0,
Gansahanmida for choosing Le Meridien Kota Kinabalu and for taking the time to review us!
We are very happy that you enjoyed your recent stay with us, and loved our sea view club lounge the most. We look forward to welcome you and your loved ones again soon!
Regards,
Jacqueline,
Guest Experience
피렌체에 와서 먹었던 티본 스테이크 중 최고였습니다. 직원들도 무척 친절했고 분위기도 무척 좋았습니다. 또 오고 싶은 곳입니다.
Anyeonghaseyo jnweon,
Gansahanmida for choosing Le Meridien Kota Kinabalu and for taking the time to review us! Thank you for the full 5/5 star rating.
We are very happy that you enjoyed your recent stay with us, and especially loved our restaurant Favola. We are very happy you loved the steak as well, and we look forward to welcome you and your loved ones again soon.
Regards,
Jacqueline,
Guest Experience
12.11일 941객실에 있었는데 가족끼리 여행중 체크아웃하는 마지막날 조식 먹으러 나갈때 그시간에 청소를 하러 다니던데 의심스럽긴 했지만 객실은 잠겨있으니 안심하고 조식먹고 오니 캐리어 안에 넣어둔 돈이 없어졌네요
이제와 생각해보니 아침먹으러 나간시간에 청소를 한다는게 말이 안되는데
원래 체크아웃 하고나면 객실청소하는게 아닌가요?
276달러와 한국돈 10만원을 잃어버렸는데 첫 여행에서 비싼 경험 하고왔습니다.
호텔측은 청소하는 사람한테 물어봤지만 모른다고만 답하고 짜증하네요
객실에 금고가 고장나서 어쩔수없이 캐리어에 넣어놨는데 설마 했는일이 현실이 됬네요.
다들 조심하세요 돈과 여권은 항상 몸에 지니고 다니세요
이호텔은 더욱더 조심하세요 언제 당신의 방에 들어올지 모릅니다
Dear V4760HY_,
Thank you for sharing your concerns with us.
Our team have contacted you and shared that there was no record of entering the room in your absent during the said period.
We do apologize for the inconvenience you've experienced during your stay with us and let us know if there is anything else we can assist.
Thank you.
Best regards,
Clara Lim
Marketing Communications Manager